//
کدخبر: ۳۲۲۰۷۶ //

وزیر کشور: زمینه‌های خوبی در کشور برای مبارزه با کرونا و حل مسائل بازار وجود دارد

وزیر کشور با تاکید بر اینکه تلاش وزارت کشور بر فعال سازی همه ظرفیت‌ها برای مدیریت بیماری کرونا و کمک به حل مساله معیشت مردم است؛ گفت: دغدغه‌های مردم را به صورت جدی دنبال می کنیم.

وزیر کشور: زمینه‌های خوبی در کشور برای مبارزه با کرونا و حل مسائل بازار وجود دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 احمد وحیدی وزیر کشور در نشست امروز استانداران سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانسی با دو محور مدیریت و مهار بیماری کرونا و تنظیم بازار برگزار شد با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های موجود در کشور در کمک به بهبود معیشت مردم و مهار بیماری کرونا استفاده کنیم؛ گفت: در نشست امروز موضوعات مهم و اساسی کشور را به صورت ویدئوکنفرانسی با استانداران سراسر کشور مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

وحیدی با اشاره به اینکه در نشست امروز آخرین وضعیت اقتصادی، سیاسی استان ها مورد بررسی قرار گرفت: تصریح کرد: به صورت مشخص دو موضوع کرونا و مسائل تنظیم بازار با استانداران بحث شد و دیدگاهها و نقطه نظرات خوبی از سوی استانداران مطرح شد.

وزیر کشور در ادامه صحبت هایش گفت: درخصوص دو موضوع تنظیم بازار و کرونا در سطح شوراهای مختلفی که در دولت تشکیل خواهد شد؛ دغدغه های ملت عزیزمان را  دنبال می کنیم.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: زمینه های خوبی هم در زمینه مهار بیماری کرونا و هم مدیریت مسائل مربوط به تنظیم بازار در کشور وجود دارد که ان شاا... با استفاده از ظرفیت های موجود، بتوانیم گام های خوبی در این زمینه برای حل مسائل مردم برداریم.

گفتنی است بخش دوم نشست استانداران سراسر کشور فردا جمعه پنجم شهریور ماه در محل وزارت کشور به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۰۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان