//
کدخبر: ۳۱۵۷۴۸ //

مسائل و ابهامات انتخابات شوراها در کمیته مشترک مجلس وزارت کشور بررسی می‌شود

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور از تشکیل کمیسیونی مشترک بین این کمیسیون و وزارت کشور برای بررسی انتخابات شوراها خبر داد.

مسائل و ابهامات انتخابات شوراها در کمیته مشترک مجلس وزارت کشور بررسی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، در تشریح جزئیات جلسه امروز (سه شنبه 8 تیر) این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست که عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور حضور داشت؛ درباره فرآیند و روال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و برخی مطالب و مباحثی که این انتخابات را دچار خدشه و ابهام می‌کرد بحث و تبادل نظر طولانی صورت گرفت. 

وی افزود: رحمانی فضلی وزیر کشور و معاونین وی درباره برخی نکات و ابهامات پاسخ دادند اما ابهامات برخی مباحث به قوت خود باقی ماند که نیاز به بررسی بیشتر از سوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: مقرر شد کمیسیون بررسی خود را در زمینه انتخابات تکمیل و گزارشی برای ارائه به مجلس تهیه کند، در این بین نیز کمیته‌ای مشترک بین کمیسیون امور داخلی کشور و وزارت کشور تشکیل می شود تا در برخی مسائل بررسی دقیق تری صورت گیرد تا امکان اظهارنظر صحیح فراهم شود.

نجابت گفت: این نکته به ذهن می‌رسد شاید نیاز به اصلاح قانون انتخابات شوراها باشد اما نمی‌شود از برخی کاستی‌ها و برخی کمبودها از جانب عوامل اجرایی در انتخابات شوراها چشم پوشی کرد، کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با جمع بندی اطلاعات و بررسی‌های کافی، نظر نهایی خود را اعلام می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۷۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان