//
کدخبر: ۳۲۰۱۷۳ //

مسئولان اجرایی کشور از نمایندگان مجلس تذکر کتبی گرفتند

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

مسئولان اجرایی کشور از نمایندگان مجلس تذکر کتبی گرفتند
به گزارش فرتاک نیوز،

روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

علی اکبر علیزاده به وزیر بهداشت: ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات کادر بهداشت و درمان شهرستان دامغان. لزوم رسیدگی به توزیع نامناسب انسولین در شهرستان دامغان

علی حدادی به همراه ۴۴ نفر از نماینده ها به وزیر نیرو: لزوم توجه به افزایش تولید برق توسعه‌ای نیروگاه‌های خورشیدی و بادی. ضرورت بازسازی شبکه انتقال آب و جلوگیری از هدررفت آب در این شبکه. به وزیر صنعت: لزوم نظارت بر بازار و کاهش قیمت اقلام شوینده. تذکر حدادی و ۳۸ نفر به وزیر جهاد کشاورزی. لزوم برنامه گ‌ریزی برای مدیریت قیمت تخم مرغ در اواخر تابستان و اوایل پاییز با توجه به کاهش میزان جوجه ریزی مرغ تخم گذار.

علی حدادی و ۲۱ نماینده دیگر به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تکمیل و رفع مشکلات جاده تازه افتتاح شده طالقان

محمدحسن آصفری و ۴۴ نماینده دیگر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رسیدگی به افزایش مجدد قیمت گوشت. ضرورت نظارت بر تولید و توزیع مرغ و رسیدگی به افزایش قیمت مرغ. به وزیر صنع: درباره لزوم رسیدگی به قیمت بالای زمین در شهرک های صنعتی برای متقاضیان راه اندازی کسب و کار.

کمال حسین پور به وزرای نیرو، کشور، تعاون، جهاد کشاورزی، بهداشت و نفت: ضرورت افزایش سرمایه گذاری‌ها در تولید برق و توسعه تولید برق از انرژی‌های خورشیدی و بادی. ضرورت رسیدگی به مشکلات روستای سیل زده در یکی از روستاهای پیرانشهر، لزوم تامین اعتبار برای تکمیل دیدار و معابر این روستا. ضرورت حل مشکلات و معضلات جامعه معلولان و مددجویان ادارات بهزیستی شهرستان سردشت به تجهیزات اطفای حریق. ضرورت تسریع و تکمیل و بهره برداری از بیمارستان جدید ۶۴ تختخوابی پیرانشهر. ضرورت توسعه و تجهیز بیمارستان سردشت. لزوم تسریع در اجرای طرح گازرسانی در شهرستان های سردشت و پیرانشهر.

محمدحسین حسین زاده بحرینی به وزرای امور خارجه و کشور : در مورد لزوم استیفای حق شهروندان ایرانی مقیم کانادا درخصوص رأی دادن و شرکت در انتخابات. محمدتقی نقدعلی و ۲۱ نماینده به وزیر علوم: لزوم ایجاد راه و مسیر دسترسی به دانشگاه صنعتی اصفهان توسط دانشگاه.

صدیف بدری به وزیر نفت: چرا تعرفه گاز مصرفی صنایع و کارخانه‌های تولیدی برخلاف قانون بودجه ۱۴۰۰ بیش از ۲۰۰ درصد افزایش داده شده است؟

 علیرضا پاک فطرت به وزیر صنعت: درباره لزوم رسیدگی به افزایش بی رویه قیمت مصالح ساختمانی.

جعفر قادری با ۲۳ نماینده به وزیر نیرو: ضرورت تسریع در اجرای خط انتقال آب به شهرستان زرقان، خرامه و دهستان داریان شیراز از درودزن.

محمد سرگزی به همراه ۳۹ نفر از نمایندگان به وزرای صمت و نیرو: لزوم تسریع در فرآیند اجرای انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان.

حبیب اله دهمرده به وزیر نیرو: چرا درباره حقابه پایدار استان سیستان و بلوچستان اقدام جدی صورت نگرفته است؟ به وزرای راه و شهرسازی و کشور: چرا برای جبران بخشی از مشکلات و خسارات خشکسالی های طاقت‌فرسا اقدام عملی و اجرایی صورت نگرفته است؟

سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه به وزرای نفت، راه و شهرسازی: ضرورت تأمین سوخت گازوئیل ماشین آلات کشاورزی و ۲۵۰ تراکتور در شهرستان ارومیه. همچنین تسریع در بهسازی و آسفالت جاده حادثه‌ساز بعد از پل شهید کلانتری تا منطقه سرای تبریز.

بهروز محبی نجم آبادی به همراه ۶۱ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم حل مشکل تأمین نهاده‌های دامی توسط دولت با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و یا نهاده‌ها با حجم بیشتر.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۱۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان