//
کدخبر: ۳۱۵۷۴۴ //

غیبت وزیر کشور در کمیسیون اجتماعی مجلس و ارجاع سؤالات نمایندگان به صحن

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به دلیل عدم حضور وزیر کشور برای پاسخگویی به سؤالات در کمیسیون سؤال نمایندگان از وی برای رسیدگی به صحن مجلس ارجاع شد.

غیبت وزیر کشور در کمیسیون اجتماعی مجلس و ارجاع سؤالات نمایندگان به صحن
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید انصاری نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز بنا بود سؤال دو نفر از نمایندگان از عبدالرضا رحمانی فضلی در کمیسیون مطرح شود که به دلیل عدم حضور وزیر در کمیسیون هر دو سؤال برای رسیدگی به صحن مجلس ارجاع شد.

وی افزود: در جلسه امروز همچنین موضوع پرداخت وام ازدواج  موضوع تبصره 16 قانون بودجه با حضور مقاماتی از بانک مرکزی و دیوان محاسبات و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در این جلسه اعضای کمیسیون بر این اعتقاد بودند بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج به زوج‌ها تضامین سختی را از آنها می‌خواهند و در این زمینه سخت‌گیری دارند و البته مهمانان نیز توضیحاتی را در این باره ارائه کردند که البته توضیحات آنان برای نمایندگان قانع‌کننده نبود.

انصاری خاطرنشان کرد: نماینده بانک مرکزی توضیحاتی در رابطه با دستورالعمل‌های پرداخت وام ازدواج به زوج‌ها ارائه کرد که در نهایت بنا شد این توضیحات در مورد دستورالعمل پرداخت ازدواج به صورت مکتوب به کمیسیون ارائه شود تا جمع‌بندی و تصمیم‌گیری را درباره این موضوع در کمیسیون داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۷۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان