//
کدخبر: ۲۳۱۴۶۵ //
علی لاریجانی:

گزارش بودجه شرکت‌های دولتی فردا در جلسه علنی ارائه می‌شود

رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد گزارش بودجه شرکت های دولتی به کمیسیون برنامه و بودجه فرستاده شده است و گزارش آن پس از بررسی در این کمیسیون و دیوان محاسبات فردا در صحن علنی ارائه می‌شود.

گزارش بودجه شرکت‌های دولتی فردا در جلسه علنی ارائه می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی لاریجانی در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس در پاسخ به تذکر نماینده محلات در خصوص بررسی جداگانه بودجه شرکت‌های دولتی از لایحه بودجه سالانه کل کشور گفت: گزارش بودجه شرکت‌های دولتی توسط دیوان محاسبات فردا در صحن ارائه می‌شود.

علیرضا سلیمی در تذکر شفاهی خود گفت: بودجه شرکت‌های دولتی قرار بود به صورت جداگانه از لایحه بودجه سالانه کل کشور به مجلس ارائه شود، اما متأسفانه همانند سنوات گذشته یکپارچه است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر بودجه شرکت‌های دولتی ۴ برابر بودجه عمومی کل کشور است و هیچ سالی اجازه بررسی آن به نمایندگان داده نمی‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این نماینده اظهارداشت: امسال مطابق آیین‌نامه، دولت بودجه این شرکت‌ها را یک ماه زودتر به مجلس ارائه کرده و در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و سپس به دیوان محاسبات رفته است.

لاریجانی گفت: در این زمینه بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس عمل شده و فردا نیز دیوان محاسبات گزارشی در این زمینه ارائه خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۴۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان