//
کدخبر: ۳۱۳۵۹۵ //

نامزدهای انتخابات اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نامزدهای انتخابات اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

نامزدهای انتخابات اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه بجنورد با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ تصریح کرد: در عرصه انتخابات نگه داشتن حرمت ها بسیار مهم است و بزرگترها فضای انتخاباتی را اخلاقی کنند.

وی ادامه داد: افرادی که به عرصه پرشور انتخابات ورود کرده‌اند باید مراقب گناهان انتخاباتی باشند و باید اخلاق انتخاباتی را لحاظ کنند.

حجت الاسلام نوری تاکید کرد: همه باید مراقبت کنند که اخلاق رعایت شودچراکه گناه فکری و زبانی در این عرصه بسیار خطرناک است و ایجاد کینه و سوء ظن و کدورت بر اساس برخی از حرف‌ها، بسیار خطرناک و آسیب‌زا است.

وی تصریح کرد: انتخابات باید وحدت جامعه را بیشتر کند و انشقاق در این مسیر پذیرفتنی نیست.

حجت‌الاسلام نوری ادامه داد: همه باید چشممان به صندوق رأی باشد و هر کسی را که مردم انتخاب کردند، تکریم کرده و با او همراه باشیم.

امام جمعه بجنورد از همه مردم و طرفداران نامزدها خواست تا برنامه‌ها را معرفی کرده و از تهمت، دروغ و بزرگ کردن عیوب بپرهیزند.

وی با تاکید براینکه در فضای تهمت و تخریب و هیجان،  اصلح انتخاب نمی‌شود،افزود: تهمت زدن در روزهای پایانی انتخابات باعث روی برگرداندن مردم از گزینه‌ای می‌شود که نمونه‌های آن را در انتخابات گذشته دیده‌ایم و مردم نتوانستند درست تصمیم بگیرند.

حجت الاسلام نوری در ادامه با بیان برخی مشکلات استان خراسان شمالی افزود: ایجاد بحران آب و خشکسالی یک موضوع بسیار جدی است و نیاز همگانی را برای صرفه جویی و مقابله با اسراف می‌طلبد.

وی تاکید کرد: در مصارف خانگی و اداری باید تا جایی که امکان دارد از اسراف خودداری شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان