//
کدخبر: ۳۱۳۵۳۹ //

زمان تغییر و تحول اساسی در کشور،امروز است!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت جدید باید دولت جهش باشد، امروز زمان تغییر و تحول اساسی در ساختار کشور است و تحول نیازمند یک مدیر تحول‌گرا است، در دولت تحول‌گرا نمی‌توان صرفاً به مناسبات سیاسی توجه کرد بلکه باید کسی روی کار باشد که زیر میز احزاب سیاسی بزند.

زمان تغییر و تحول اساسی در کشور،امروز است!
به گزارش فرتاک نیوز،

روح‌الله ایزدخواه در نشست هواداران دکتر جلیلی که پنجشنبه ۲۰ خرداد در حسینیه محمدزاده شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که پیش از انتخابات به مردم خدمت نکرده‌اند گمان می‌کنند می‌توانند در ایام انتخابات با دیدارهای سیاسی خلأ عملکرد خود را جبران کنند.

نماینده تهران در مجلس با اشاره به اینکه دولت ۱۴۰۰ نباید معمولی باشد که کشور را روزمره اداره کند، گفت: دولت جدید باید دولت جهش باشد، امروز زمان تغییر و تحول اساسی در ساختار کشور است و تحول نیازمند یک مدیر تحول‌گرا است، در دولت تحول‌گرا نمی‌توان صرفاً به مناسبات سیاسی توجه کرد بلکه باید کسی روی کار باشد که زیر میز احزاب سیاسی بزند.

وی بیان کرد: مسئول وضع موجود کشور همه احزاب هستند و کسی نمی‌تواند پا پس بکشد اما برخی از مقصران رنگ عوض کرده و وانمود می‌کنند تحول‌خواه هستند درحالی‌که ما حافظه تاریخی خود را از دست نداده‌ایم.

ایزدپناه تصریح کرد:  با شعار وضع تغییر نمی‌کند، لذا باید با مشارکت حداکثری اصلح را به مردم معرفی کنیم، اصل جمهوریت همین است.

وی با اشاره به اینکه نگاه محافظه‌کاری قتلگاه انقلاب است، اظهار کرد: در همه مسائل اعم از اقتصاد، سیاست، کشاورزی و گردشگری مسیر تحول مشخص است و باید کار اساسی و درازمدت انجام دهیم، باید در سال ۱۴۰۰ ابرقدرت منطقه بودیم اما حالا در قیمت مرغ و تورم ۵۰ درصد مانده‌ایم.

وی توضیح داد: آنچه به کشور آسیب می‌زند دعواهای حزبی است، کسانی که با ناسزا تفرقه‌افکنی می‌کنند و یا کسانی که با کلمه وحدت به دنبال فریب هستند نباید ما را از مسیر منحرف کنند. ما کسی را می‌خواهیم که وام‌دار دیگری نباشد.

ایزدخواه خاطرنشان کرد: تیم دکتر جلیلی همه نخبگان و متخصصان کشور هستند، جلیلی سابقه پل‌سازی ندارد اما کسانی که سابقه عملکرد و پل‌سازی دارند بارها به قدرت رسیده‌اند و نتیجه آن، این وضعیت آموزش‌وپرورش و اقتصاد است.

وی تصریح کرد: نخبگانی که در این ۸ سال با دست‌خالی کنار دکتر جلیلی بودند را ببینید، چرا باید افراد بسته و حزبی و انحصارطلب را به قدرت برسانیم و سپس از آن‌ها خواهش کنیم بی‌توجه به دعوای جناحی از افراد نخبه و متخصص استفاده کنند، در هرحال نتیجه انتخابات روز جمعه هرچه بشود جلیلی متوقف نخواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۵۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان