//
کدخبر: ۳۱۲۵۷۰ //

دلیل جابجایی در زمان پخش مناظره های انتخاباتی چه بود؟

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری درخصوص چرایی تغییر تاریخ مناظره‌های انتخاباتی توضیح داد.

دلیل جابجایی در زمان پخش مناظره های انتخاباتی چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، با اشاره به تغییر زمان مناظره‌های انتخاباتی، اظهار داشت: با این جابجایی در زمان پخش مناظره ها، طبعاً در جدول و زمان ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغات تلویزیونی نامزدها نیز جابجایی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: استدلال ما برای برگزاری مناظره‌ها در زمان پیشین یعنی روزهای ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد یعنی روزهای برگزاری مسابقات مقدماتی فوتبال جام جهانی این بود که با توجه به شب‌هایی که مسابقات فوتبال پخش زنده می‌شد شور و نشاط عمومی میان جوانان و قشرهای مختلف مردم ایجاد می‌شد و آن شور ورزشی با شور سیاسی گره می‌خورد و به افزایش مشارکت در انتخابات کمک می‌کرد.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری افزود: اما استدلال دیگر اعضای کمیسیون برای تغییر زمان برگزاری مناظره‌های تلویزیونی نامزدها این بود که این شور باید تفکیک شود و در روز دیگری که همه مخاطبان صرفا تمرکزشان روی مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است، باشد. در نهایت این پیشنهاد وزیر کشور با موافقت اعضای کمیسیون مواجه شد و از ۵ عضو کمیسیون اتفاق نظر و اکثریت آراء بر این پیشنهاد وزیر کشور قرار گرفت و تغییر زمان پخش مناظره‌ها به صدا و سیما ابلاغ شد.

قاضی زاده هاشمی، گفت: در دیگر اجزای مربوط به مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اعم از ساعات پخش آن، ساختار مناظره‌ها و مجری این برنامه‌ها تغییری ایجاد نخواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۵۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان