//
کدخبر: ۳۱۲۵۵۹ //

همتی: رئیس‌جمهور باید به زندگی مردم برسد، نه به زندگی اشرافی گری خود و خانواده‌اش

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: رئیس‌جمهور می‌تواند بهترین ماشین را سوار شود زیرا اعتبار کشور است، اما باید برای مردم هم کار کند.

همتی: رئیس‌جمهور باید به زندگی مردم برسد، نه به زندگی اشرافی گری خود و خانواده‌اش
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه ضبط برنامه تلویزونی گفت: روحیه رئیس‌جمهور باید ساده زیستی باشد و نباید اشرافی باشد. مهم این است وقتی رئیس‌جمهور شد، تمام فکر و ذهنش این باشد که به زندگی مردم برسد، نه به زندگی اشرافی گری خود و خانواده‌اش!

وی گفت: اگر این را بپذیریم، مهم ترین ویژگی رئیس جمهور خواهد بود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریج کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند ساده‌زیستی یعنی اینکه یک ماشین از پایین ترین ماشین‌های کشور را سوار شوند اما تصمیماتی بگیرند که کل کشور را نابود کند.

همتی ادامه داد: رئیس جمهور می تواند بهترین ماشین را سوار شود زیرا اعتبار کشور است، اما برای مردم هم باید کار بکند. اینکه ما سوار پراید شویم اما کشور را به جایی برسانیم که بخشی از جمعیت محروم زیر خط فقر بروند، این هنر نیست. من می‌گویم یک نفر ماشین خوب سوار شود اما باعث بشود که ۸۰ میلیون نفر نیز ماشین خوب سوار شوند و یا اصلاً ماشین داشته باشند، زندگی داشته باشند.

وی گفت: صدا و سیما تا الان خوب کار کرده است و من از زحمات مجموعه صدا و سیما در بخش‌های مختلف از جمله رادیو و تلویزیون تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم با شفاف‌سازی و آوردن مردم عزیز، مخصوصا آن بخشی که الان خاموش هستند و آنها می گویند بخش خاکستری، حماسه‌ای دیگر رقم خواهد خورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۵۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان