//
کدخبر: ۳۰۵۱۰۹ //

دستور رییسی درباره کمک به معیشت کارکنان اداری قوه قضاییه

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از دستور ریاست محترم قوه قضاییه به معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه برای پیگیری موضوع تسری قانون فوق العاده خاص کارکنان زندان‌ها به کارکنان اداری قوه قضاییه خبر داد.

دستور رییسی درباره کمک به معیشت کارکنان اداری قوه قضاییه

به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، امین حسین رحیمی یادآور شد: حضرت آیت الله رئیسی ریاست محترم قوه قضاییه در جلسه‌ای که در روز یکشنبه  مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ جهت بررسی راهکارهای کمک به معیشت کارکنان محترم اداری در دستگاه قضایی در حوزه ریاست تشکیل شده بود دستور فرموده‌اند موضوع قانون تسری فوق العاده خاص کارکنان سازمان زندان‌ها به کارکنان اداری قوه قضاییه از طریق تعامل نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

به گزارش فرتاک نیوز، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه افزود: این معاونت به طور جدی دستور ریاست محترم قوه قضاییه را در دستور کار قرار می‌دهد و به زودی با همکاری معاونت حقوقی و امور مجلس قوه طرح تسری قانون مذکور به کارکنان اداری را از طریق نمایندگان محترم مجلس ارائه خواهد کرد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه همچنین گفت: در این خصوص حتماً از کمک معاونین محترم منابع انسانی دادگستری استان‌ها جهت توضیح سختی کار همکاران و توجیه نمایندگان محترم مجلس در زمان طرح آن در جلسه شورای اسلامی استفاده خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۱۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان