//
کدخبر: ۳۰۰۱۶۹ //

جوکار: بهبود وضعیت معیشتی در گرو حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب صحیح است

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: بهبود وضعیت معیشتی در گرو حضور پرشور در انتخابات و همچنین انتخاب صحیح است و قهر کردن با انتخابات، تنها انصراف از حق خود برای انتخاب است.

جوکار: بهبود وضعیت معیشتی در گرو حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب صحیح است

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: درست است که مردم امروز با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه هستند اما واقعیت این است که بهبود این وضعیت با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح محقق می‌شود. 

وی افزود: قهر کردن و عدم حضور در انتخابات نه تنها باعث بهبود وضعیت معیشتی نمی‌شود بلکه انصراف از حق خود برای انتخاب و تعیین سرنوشت است. 

به گزارش فرتاک نیوز، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: انتخاب صحیح در ریاست جمهوری می‌تواند تأثیرات مثبتی درحوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و... داشته باشد و ما می‌توانیم با انتخاب درست خود شرایط بهتری را برای کشور رقم بزنیم.

جوکار خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابات شوراها نیز وضع به همین ترتیب است. شوراها به عنوان پارلمان‌های محلی اعتبارات قابل توجهی را دراختیار دارند و می‌توانند با ارائه خدمات به مردم در مسیر رضایتمندی جامعه گام بردارند و موجب افزایش رضایت مردم شوند.

وی افزود: حضور پرشور در انتخابات علاوه بر اینکه یک سرمایه و پشتوانه قوی برای نظام به حساب می‌آید و نشان دهنده حمایت اکثریت مردم از نظام است، در بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور نیز تأثیر به سزایی دارد.

وی در پایان گفت: هم حضور پرشور در انتخابات امر مهمی است و هم انتخاب صحیح حائز اهمیت است که هر دوی اینها در کنار یکدیگر می‌تواند آینده‌ بهتری را برای کشور رقم بزند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۱۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان