//
کدخبر: ۲۹۹۷۷۳ //

اکثریت نمایندگان سوال کننده از توضیحات وزیر تعاون قانع شدند

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از اقناع بیشتر نمایندگان سوال کننده از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نوبت صبح این کمیسیون خبر داد و گفت: پیگیری و حل مشکلات مطرح شده نیز به وزیر تاکید شد.

اکثریت نمایندگان سوال کننده از توضیحات وزیر تعاون قانع شدند

«حسین حاتمی» روز دوشنبه در تشریح نشست نوبت صبح کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست امروز سوال از وزیر تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی در دستور کار نمایندگان قرار گرفت و «محمد شریعتمداری» پاسخگوی سوالات بود.

به گزارش فرتاک نیوز، نماینده مجلس از حوزه انتخابی کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند استان آذربایجان شرقی در تشریح محتوای سوالات گفت: بیشتر سوالات درباره حوزه انتخابی و بعضی نیز کشوری بود. به عنوان نمونه «سمیه محمودی» نماینده مردم اصفهان پیرامون وضعیت کرونایی شهرهای مختلف کشور و حمایت وزارتخانه از بیمه کارگران و بهبود سبد معیشتی و خدمات حمایتی از وزیر طرح سوال کرد و وزیر نیز پاسخ مبسوطی در این باره ارائه دادند و مقرر شد در دو هفته آینده اقدامات تکمیلی برای تامین نظر نماینده سوال کننده انجام شود.

وی ادامه داد: «سید سلمان ذاکر» نماینده مردم ارومیه نیز درباره مشکلات طبقه کارگری در حوزه انتخابی و سایر مناطق کشور دیگر نماینده سوال کننده بود و وزیر وعده داد که در هفته‌های آینده به این موضوع رسیدگی شود.

حاتمی با اشاره به سوال «سید کاظم موسوی» نماینده مردم اردبیل نیز گفت:‌ وزیر تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی در این باره مقرر کرد در زمان تعیین شده نسبت به رفع مشکلات تعاونی‌ها و بیمه این بخش نیز رسیدگی شود.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به سوال «نصرالله پژمان فر» نماینده مردم مشهد و محلات نیز گفت: سوال نماینده مردم مشهد شبیه برخی دیگر از سوالات بود که مراعا نگه داشته شد و به وزیر فرصت خواست تا دستگاه‌های مربوطه را برای رفع این مسائل ملزم کند.

وی ادامه داد: در نشست نوبت صبح حدود ۱۵ سوال از وزیر مطرح شد که مسائل کارگری، ‌ مشکلات کرونایی در کشور، نوع فعالیت شرکت‌های زیر مجموعه وزارتخانه، نابسامانی در حوزه ماموریتی شرکت‌های اقتصادی وزارتخانه، بیمه کارگران ساختمانی و مشکلات در صندوق‌های بازنشستگی، بیمه‌های تامین اجتماعی و مشکلات بخش بهزیستی از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود. البته آقای شریعتمداری در برخی موارد تاکید کردند که مشکلات برطرف می‌شود و در بعضی موارد هم دلیل مشکلات را زیرساختی عنوان کردند که سبب می‌شود دست وزارتخانه  بسته بماند و از نمایندگان خواستند برای رفع این مشکلات کمک کنند.

حاتمی خاطرنشان کرد: پنج سوال دیگر از وزیر نیز در دستور نوبت بعد از ظهر کمیسیون اجتماعی قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۷۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان