//
کدخبر: ۲۹۵۲۸۷ //

میزان افزایش دستمزدها نسبت به تورم ۲ درصد بیشتر بوده است

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طی هفت سال گذشته برای کاهش فاصله معیشت با دستمزد، میزان افزایش دستمزدها نسبت به تورم ۲درصد بیشتر شده است.

میزان افزایش دستمزدها نسبت به تورم ۲ درصد بیشتر بوده است

حاتم شاکرمی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران نیشابور افزود: امسال هم افزایش دستمزدها نسبت به تورم بیشتر بود اما تورمی که در طول سال ایجاد شد این افزایش را تحت تاثیر قرار داد.
وی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صاحبان مشاغلی را که تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته‌اند با حمایت از بیمه بیکاری، پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده و حمایت معیشتی از کارگران در بخش‌های غیررسمی به طور جدی مورد توجه و حمایت قرار داده است.
به گزارش فرتاک نیوز، معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای افزایش دستمزد کارگران طبق روال سال‌های گذشته از دی‌ماه تشکیل کمیسیون‌های تخصصی شروع می‌شود و در این چارچوب امسال هم کمیته تخصصی شورای عالی کار که مرجع اصلی تعیین دستمزدهاست آغاز به کار کرده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی هم در این جمع گفت: شیوع کرونا بسیاری از مشاغل و واحدهای تولیدی و صنعتی را تحت تاثیر قرار داد و در حال حاضر در کل استان خراسان رضوی ۱۷هزار نفر مشمول بیمه بیکاری شده‌اند که بیمه آنان به طور کامل پرداخت می‌شود.
حمید رضاپناه افزود: طی یک سال گذشته ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبارات روستایی به شهرستان نیشابور پرداخت شده و در نیشابور کارگاه و واحدی نداریم که از لحاظ معوقات حقوقی وضعیت بحرانی داشته باشد.
مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۲۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان