//
کدخبر: ۲۹۹۵۱۶ //

قانون صدور چک این هفته در مجلس بررسی می‌شود

نمایندگان در جلسات این هفته مجلس، گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح جهش تولید و تامین مسکن و قانون صدور چک را بررسی می‌کنند.

قانون صدور چک این هفته در مجلس بررسی می‌شود

نمایندگان این هفته رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح جهش تولید و تامین مسکن (ارجاع از جلسه علنی) و گزارش کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را بررسی می‌کنند.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده ۱۴ قانون صدور چک مصوب ۱۳۵۵ و اصلاحات بعدی آن، ، لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل بررسی لایحه‌های معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و برزیل هم در دستور کار این هفته نمایندگان است.

 نمایندگان مجلس این هفته گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه نحوه واگذاری اموال تأسیسات ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب و گزارش کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری در مورد در طرح جهش تولید دانش بنیان را مورد بررسی قرار می دهند.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان یافته در دریای خزر الحاقی به موافقتنامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر مورخ ۲۷ آبان ۱۳۸۹ و گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه تصویب اصلاحات کنوانسیون بین المللی استانداردهای آموزش صدور گواهینامه و نگهبانی برای دریانوردان  از دیگر برنامه های این هفته نمایندگان است.

گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح الحاق یک تبصره به قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد مالیات بر عایدی سرمایه طرح اصلاح قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه ای حسابداران این هفته در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

نمایندگان مجلس در این هفته گزارش کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزش و پرورش غیر دولتی و گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در اجرای ماده ۱۶۷ آیین نامه داخلی مجلس  را بررسی می‌کنند.

گزارش کمیسیون عمران در خصوص لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی افغانستان در خصوص ارتباط بین المللی راه آهن از دیگر برنامه های این هفته مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

به گزارش فرتاک نیوز، مجلس شورای اسلامی این هفته روزهای یکشنبه ،سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۵۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان