//
کدخبر: ۲۹۴۹۳۶ //

خواب‌های آشفته ناسیونالیسم کوردی در آن سوی مرزها

روح‌الله زرین تحلیلگر رسانه در حوزه بین‌الملل و مسائل سیاسی در این یادداشت کوتاه به فعالیت‌های خرابکارانه کانال ضد ایرانی و ضد حقوق بشری کانال ناسیونالیسم کوردی پرداخته است.

خواب‌های آشفته ناسیونالیسم کوردی در آن سوی مرزها
به گزارش فرتاک نیوز،

برخی عناصر تجزیه‌طلب برای ورود به بهشت دروغین با فرار از کشور ایران و هتاکی به زادگاه خود، شایعه پراکنی، دروغ‌پردازی و... سعی در بزرگ جلوه دادن رویدادهای داخل کشور ایران در آن سوی مرزها هستند تا بتوانند پناهندگی سیاسی بهشت دروغین در کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس، اسرائیل و...را به دست آورند.

 

معرفی کانال ناسیونالیسم کوردی

یکی از عناصر وطن فروشی که در آن سوی مرزها علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت خرابکارانه دارد شخصی با نام مستعار احمد مرادی است که با راه‌اندازی کانال ناسیونالیسم کردی سعی در تلقین افکار و عقاید نژاد پرستانه ذهن آشفته و پریشانش را به اعضای کانالش دارد.

مدیر این کانال ضد ایرانی که ادعای وطن پرستی و میهن دوستانه را دارد  قوم کورد را برتر از اقوام ترک، عرب و آذری‌های ارزیابی می‌کند و به آنها توهین می‌کند و این در حالی است که بیشترین پست‌های منتشر شده در کانال ناسیونالیسم کوردی به زبان فارسی منتشر کرده است‌.

احمدمرادی

آشفته حالی احمد مرادی

احمد مرادی مدیر کانال ناسیونالیسم کوردی که چند وقتی را در کشور هند بوده و حالا به ادعای خودش در آلمان زندگی می‌کند سعی در بزرگ جلوه دادن خود با ایجاد تبلیغات منفی علیه اقشار مختلف مردم  ایران را دارد شاید که بتواند بعنوان چهره سیاسی اقامت در یکی از کشورهای اروپایی را به دست آورد. با اندکی مطالعه محتوای منتشر شده در کانال ناسیونالیسم کوردی می‌توان به این نتیجه دست پیدا کرد که مدیر این کانال ضد ایرانی، هیچ سواد رسانه‌ای ندارد و با چنگ زدن به فعالیت‌های مختلف رسانه‌ای کشور ایران و برخی شهرهای کردستان، روان پریشان خود را برای مخاطبانش نمایان می‌کند.

 

سرنوشت نامعلوم

احمد مرادی مدیر کانال ناسیونالیسم کوردی که سعی دارد خود را مانند سایر عناصر تجزیه‌طلب و وطن فروش مانند علی دموکرات، روح‌الله زم، معصی علینژاد معرفی کند. در کانالش اقدام به هر توهین، ناسزا و فحاشی به اقشار مختلف مردم ایران را دارد و در نقطه مقابل از فعالیت‌های گروهک‌های تروریستی که در کشورهایی مانند آمریکا که اقدام به قتل و کشتار بی‌رحمانه مردم را دارند حمایت می‌کند.

احمد مرادی این عنصر خود فروخته که در کانال ناسیونالیسم کوردی اقدام به انتشار مطالب جعلی و تحریف وقایع کشور ایران می‌کند چهره‌اش به عنوان یک فرد روانی در که آرزوی پناهندگی سیاسی در بهشت دروغین غربی‌هاست شناخته شده و در آینده نزدیک هم به سرنوشت سایر عناصر تجزیه‌طلب گرفتار خواهد شد.

و همچنان غرق در خواب‌های آشفته خود خواهد بود.

احمدمرادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۹۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان