//
کدخبر: ۲۹۰۶۶۹ //

سفرایی که امروز با ظریف دیدار کردند + عکس

سفرای جدید مکزیک، اوگاندا، اندونزی و تونس امروز در دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رونوشت استوارنامه‌‌های خود را تقدیم کردند و سفیر برزیل نیز در پایان ماموریت خود با ظریف خداحافظی کرد.

سفرایی که امروز با ظریف دیدار کردند + عکس

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) ۱۶ آذر ماه در محل وزارت امور خارجه با سفرای جدید مکزیک، اوگاندا، اندونزی و تونس دیدار و رونوشت استوارنامه‌های آنها را تحویل گرفت.

سفیر برزیل نیز دیگر دیپلماتی بود که امروز در پایان ماموریتش با ظریف خداحافظی کرد.

بر اساس این گزارش، «آزاره دو» سفیر برزیل در جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) ۱۶ آذر ماه در پایان ماموریت خود با محمدجواد ظریف دیدار و خداحافظی کرد.

 

«گییرمو آلخاندرو پونته اوردوریکا» سفیر مکزیک در ایران نیز امروز در دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

 

ظریف همچنین امروز رونوشت استوارنامه «محمد تزیکوبا کیسامبیر» سفیر جدید جمهوری اوگاندا در ایران را تحویل گرفت.

 

«رونی پراستیو یولیانتورو» سفیر جدید جمهوری اندونزی نیز امروز با حضور در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم رئیس دستگاه دیپلماسی کرد.

 

 

وزیر امور خارجه ایران همچنین امروز در دیدار «سمیر المنصر» سفیر جمهوری تونس در جمهوری اسلامی ایران، رونوشت این دیپلمات تونسی را تحویل گرفت.

 

به گزارش فرتاک نیوز، رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران فردا (دوشنبه) نیز میزبان «فیصل المقداد» وزیر خارجه جدید جمهوری عربی سوریه است. المقداد در اولین سفر خارجی‌اش فردا در تهران با ظریف و دیگر مقامات ایرانی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان