//
کدخبر: ۲۹۰۳۳۰ //

۷ سال با برجام به دنبال برداشت تحریم‌ها بودیم اما با پیشروی آمریکا تحریم‌ها بیشتر شد

نماینده مجلس گفت: 7 سال با برجام به دنبال برداشت تحریم‌ها بودیم و یک طرفه عقب‌نشینی کردیم اما در مقابل استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا پیشروی داشت.

7 سال با برجام به دنبال برداشت تحریم‌ها بودیم اما با پیشروی آمریکا تحریم‌ها بیشتر شد

قدرت‌الله حمزه امروز در شهرکرد در خصوص ارزیابی دولت، گفت: عملکرد دولت‌ را باید در زندگی و معیشت مردم، اشتغال جوانان، قیمت اجناس ضروری قضاوت کرد.

به گزارش فرتاک نیوز، نماینده مردم شهرستان‌های کیار، فارسان، اردل و کوهرنگ در مجلس یازدهم با بیان اینکه مردم ما مردم نجیبی هستند، ادامه داد: ملت ما در عین حال که گله‌مندی‌های جدی دارند اما پای ارزش‌ها نیز می‌مانند، اوضاع و احوال کشور یک شبه ایجاد نشده است و گرنی‌ها مدام بیشتر می‌شود اما مردم با جان و دل از نظام و رهبری دفاع می‌کنند.

وی افزود: مردم ایران ۴۰ سال با تمام قوا پای نظام ایستاده‌اند و کوتاهی مسؤولان در این زمینه انصاف نیست با این اوصاف مطمئنم که در انتخابات پیش رو نیز مشتی محکمی بر دهان آمریکا می‌کوبند.

حمزه با اشاره به اینکه هرچه داریم از مردم داریم، اظهار کرد: مردم بزرگ‌ترین پشتیبان نظام و دولت هستند و به گفته امام و رهبری هرچه داریم از مردم داریم و این واقعیت است که اگر مجلس، دولت و قوه قضائیه دست به دست هم بدهند می‌توانند مشکلات را برطرف کنند.

نگاه به بیرون نگاه غلطی است
 نماینده مجلس یاردهم گفت: متأسفانه برخی مسؤولان انتظار دارند رابطه با آمریکا مشکلات کشور را حل کند که هرگز چنین اتفاقی نمی‌افتد و نگاه به بیرون نگاه غلطی است زیرا اگر مسؤولان داخلی با یکدیگر متحد شوند امکانات لازم برای رفع مشکلات در کشور وجود دارد.

حمزه تصریح کرد: در مجلس نیز کمیسیون‌های تخصصی برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند و هر کمیسیون دلایل خاص خود را دارد به‌طور مثال برخی‌ها اصلاحات ایجاد شده در انتخابات را سیاسی می‌دانند اما این یک کمیسیون تخصصی است که باید قوانین را تصویب کند تا افراد وارد شده جز خدمت به مردم به چیز دیگری فکر نکنند.

وی اظهار داشت: این همان ریل‌گذاری مدنظر مقام معظم رهبری است که ابعاد مختلفی دارد و کمیسیون‌های مختلف کار خود را می‌کنند و طرح‌ها و لوایح مربوط به معیشت مردم را با جدیت و رأی بالا تصویب کرده و با تمام توان به دنبال حل مشکلات مردم هستند.

قوانین به درستی اجرا نمی‌شوند
نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: قوانین فعلی ما بی‌اشکال نیستند اما مشکل اینجاست که همین قوانین ناقص هم اجرا نمی‌شود که اگر اجرا شوند مشکلات مردم تا حدودی رفع می‌شوند ضمن اینکه مجلس با توان بالا به دنبال اصلاح قوانین و حذف قوانین مزاحم است.

حمزه گفت: 7 الی 8 سال با برجام به دنبال برداشت تحریم‌ها بودیم و یک طرفه عقب‌نشینی کردیم اما در مقابل استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا پیشروی داشت و تحریم‌ها بیشتر شد همچنین امتیازات بسیاری از کشور را از دست دادیم که هیچ کدام به نفع مردم نبود.

وی بیان کرد: اما مصوبه آخر مجلس مبنی بر لغو یک‌طرفه تحریم‌ها در بلند مدت نتیجه خواهد داشت و این روند به گونه‌ای رقم می‌خورد که کشوری که امروز فقط از ما امتیاز می‌گیرد برای ایجاد ارتباط و گفت‌وگو التماس کند و اگر قرار است گفت‌وگو و ارتباطی ایجاد شود ارتباطی باشد که مردم نیز از آن سود ببرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۳۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان