//
کدخبر: ۲۹۰۳۲۶ //

آیت الله مکارم شیرازی: دولت باید نسبت به بازار نظارت داشته باشد

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به گرانی و مشکلات جامعه گفت: دولت باید نسبت به بازار نظارت داشته باشد، حل مشکلات اجتماعی نیازمند این است که همه مسئولین وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهند.

آیت الله مکارم شیرازی: دولت باید نسبت به بازار نظارت داشته باشد

آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: وزارت کشاورزی از وزارتخانه‌هایی است که بازندگی مردم ارتباط بسیاری دارد و هرگونه تغییری در آن، در زندگی مردم تأثیر ایجاد می‌کند.

به گزارش فرتاک نیوز، وی بابیان اینکه وزارت خانه کشاورزی باید قوی باشد، افزود: این وزارتخانه باید دست دلال‌ها را از واسطه‌گری قطع کند و متخلفان را شناسایی و به قوه قضاییه تحویل دهد.

مرجع تقلید شیعیان مبارزه با فساد را مورد تأکید قرارداد و بیان کرد: صداوسیما موظف است با وزارت جهاد کشاورزی نهایت همکاری را داشته باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به گرانی و مشکلات جامعه عنوان کرد: دولت باید نسبت به بازار نظارت داشته باشد، کالاهای اساسی با ارز دولتی وارد می‌شود اما بر اساس ارز آزاد به فروش می‌رسد و کنترلی در این زمینه از سوی دولت صورت نمی‌گیرد.

آیت‌الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد موضوعی نیست که یک نفر بتواند کاری کند، بلکه مسئولان باید به‌صورت هماهنگ و با کمک یکدیگر مشکلات را حل کنند و حل مشکلات اجتماعی نیازمند این است که همه مسئولین وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۳۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان