//
کدخبر: ۲۸۸۰۴۳ //

بذرپاش: طرح‌های اولویت‌دار استانی باید در راستای جهش تولید و اشتغال باشد

رئیس دیوان محاسبات گفت: طرح‌های اولویت‌دار هر استان باید راستای کمک به جهش تولید و ایجاد اشتغال باشد.

بذرپاش: طرح‌های اولویت‌دار استانی باید در راستای جهش تولید و اشتغال باشد

جلسه بررسی موضوعات اولویت‌دار استان‌ها برای حسابرسی و رسیدگی در دیوان محاسبات کشور، با حضور رئیس کل، معاونین، مشاورین و مدیران کل استان‌ها از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد.
به گزارش فرتاک نیوز، در این جلسه، مدیران کل استان‌ها موضوعات مهم استان خود برای حسابرسی را مطرح کردند که پس از بررسی و تبادل نظر، برخی از طرح‌ها جهت اجرا به تایید رئیس کل دیوان محاسبات رسید. 
مهرداد بذرپاش در این جلسه، با تشریح اهمیت و جایگاه موضوعات، تاکید کرد: "طرح‌های اولویت‌دار هر استان باید متناسب با پتانسیل، مسائل و مشکلات مرتبط با آن استان و در راستای کمک به جهش تولید و ایجاد اشتغال باشد و نهایتا در معیشت و زندگی مردم موثر واقع شود".
در این جلسه، موضوعات مهمی مانند کشاورزی و دامپروری، گردشگری، بهداشت و سلامت، معوقات مالیاتی، واگذاری اراضی و زمینخواری، منابع طبیعی و مشکلات کم آبی و ریزگردها، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و راکد در شهرک‌های صنعتی سطح استان و ملی، مسکن و شهرسازی در سطح ملی، زیرساخت‌های راه و حمل و نقل، سدها و نیروگاه‌ها، زیرساخت‌های آموزش و پرورش و تجهیز فضاهای آموزشی، معادن و انحصارات و صنایع معدنی، معوقات و تسهیلات بانکی، خصوصی سازی و واگذاری‌ها، فعال سازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل، دفع بهداشتی پسماندهای صنعتی-مسکونی-بیمارستانی، حوادث غیرمترقبه مانند سیل و... بررسی و نهایی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۰۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان