//
کدخبر: ۲۸۰۸۶۸ //

آصفری: رزم حسینی می‌تواند مشکلات بخش تولید را ساماندهی کند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت می‌تواند در صورت اخذ رای اعتماد از نمایندگان با روحیه جهادی و انقلابی مشکلات را مورد رسیدگی قرار داده و به امور سامان دهد.

آصفری: رزم حسینی می‌تواند مشکلات بخش تولید را ساماندهی کند

محمد حسن آصفری با اشاره به معرفی علیرضا رزم حسینی برای تصدی وزارت صنعت معدن و تجارت، اظهارداشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از این نباید معطل بماند و باید سریع‌تر تکلیف این وزارتخانه مشخص شود. 

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به سوابق رزم حسینی، آمادگی لازم برای حمایت از وی را دارم ولی انتظار می‌رود با اعلام برنامه‌های خود به صورت شفاف و صادقانه و به دور از هرگونه اغراق به مجلس کمک کند تا هر چه سریع‌تر این وزارتخانه تعیین تکلیف شود. 

آصفری با بیان اینکه در شرایط حاضر مهمترین مسئله کشور تولید است، خاطرنشان کرد: متاسفانه وزارت صمت با مشکلاتی مواجه شده و نیازمند سکانداری است که توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشد. 

وی تاکید کرد: حمایت از تولید کنندگان و جلوگیری از بازار انحصاری در برخی اقلام کالایی که شرایط را برای رانت‌خواری عده خاصی به وجود آورده است باید در اولویت کاری وزیر صنعت، معدن و تجارت باشد. 

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: نظارت بر قیمت تمام شده کالاها باید در سریعترین زمان ممکن در این وزارتخانه به سامان برسد و نباید بیش از این شاهد  چند برابر شدن قیمت اقلام کالایی باشیم.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد هم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: رزم حسینی از نظر فعالیت‌های مدیریتی موفق بوده و می‌تواند در وزارت صمت که از اهمیت بسیار بالایی در کشور برخوردار است و نقش مهمی در تولید کشور دارد، درست عمل کند.

 وی افزود: وزارت صمت چهار ماه را بدون وزیر سپری کرده و مشکلات جدی و جدیدی در این مسیر ایجاد شده است، ارزیابی شخصی من این است که ایشان با توجه به شرایط، توانایی رفع این مشکلات را داشته باشد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس‌جمهوری روز سه‌شنبه در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی «علیرضا رزم‌حسینی» را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.

رزم حسینی در دولت تدبیر و امید استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده و سوابق مدیریتی در بخشهای مختلف تولیدی را دارد. نمایندگان در جلسه علنی روز سه شنبه برنامه ها و صلاحیت رزم حسینی را مورد بررسی قرار داده و در خصوص تصدی وزارت صمت از سوی وی تصمیم گیری می‌کنند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۸۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان