//
کدخبر: ۲۶۸۹۹۳ //

ترامپ در روز استقلال هم دست از حمله به رسانه‌ها برنداشت

رئیس جمهور آمریکا باز هم آنچه را که "چپ رادیکال" خواند در کنار رسانه‌های خبری مورد حمله قرار داده و در همین حال از نحوه پاسخ دولتش به بحران فراگیری کروناویروس دفاع کرد.

ترامپ در روز استقلال هم دست از حمله به رسانه‌ها برنداشت
به گزارش فرتاک نیوز،

 دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در محل کاخ سفید طی روز شنبه به مناسبت روز استقلال آمریکا اظهار کرد: قهرمانان آمریکایی نازی‌ها را شکست دادند، فاشیستها را خلع قدرت کردند، کمونیستها را سرنگون کردند، ارزشهای آمریکایی را نجات دادند، اصول آمریکایی را تقویت کردند و به تعقیب تروریستها تا آخر دنیا پرداختند.

 

ترامپ در روز استقلال هم دست از حمله به رسانه‌ها برنداشت/عکس

 

 

او در ادامه اظهاراتش عنوان کرد: ما هم اکنون در پروسه شکست دادن چپ رادیکال، مارکسیستها، آنارشیستها، آشوبگران، غارتگران و مردمی که در موارد زیادی مطلقا بی اطلاع از کارهایشان هستند، هستیم.

ترامپ در دویست و چهل و چهارمین سالگرد زاده شدن آمریکا خاطرنشان کرد، آمریکا تحت نظر او در حال پویایی بود تا زمانی که هدف ویروسی که از چین آمد، قرار گرفت.

ترامپ همینطور به نکاتی که در چند هفته گذشته رویشان مانور داده بود پرداخته و عنون کرد، افزایش چشمگیر موارد ابتلای به کرونا در آمریکا حاصل گسترش ظرفیت آزمایش گیری است؛ ادعایی که کارشناسان خود کاخ سفید آن را رد کرده‌اند. او روند تنزل مرگ در اثر کرونا در آمریکا را که همچنان از خیلی از دیگر کشورها بالاتر است، تحسین کرد.

او گفت: و ما پیشرفت زیادی را رقم زده‌ایم. راهبرد ما همچنان به خوبی به پیش می‌رویم. در یکجا فروکش می‌کند اما چهره زشت آن در یک جای دیگر بروز پیدا می‌کند. اما ما خیلی درسها را فرا گرفته‌ایم. ما یاد گرفته‌ایم که چطور شعله را خاموش کنیم.

ترامپ در ادامه حرفهایش درباره کرونا گفت: "۹۹ درصد موارد ابتلا کاملا بی ضرر هستند". اشاره او به آمار مرکز پیشگیری و کنترل بیماری آمریکا در روزهای اخیر است مبنی بر اینکه تنها ۱۰۲.۵ مورد از هر ۱۰۰۰۰۰ مورد ابتلای ثبت شده به کرونا نیازمند بستری هستند.

او خاطرنشان کرد: ما بهترین آزمایش گیری را با بیشترین ظرفیت در جهان داریم.

او در ادامه صحبتهایش خطاب به جمع مستمعین در محوطه چمن کاخ سفید، جایی که تعداد کمی ماسک به صورت داشتند، عنوان کرد آمریکا خیلی بیشتر از نیازش هم اکنون دستگاه تنفس مصنوعی دارد.

 

ترامپ با قول واکسن و تقدیر  از عملکرد دولتش در مقابله با کرونا گفت: ما آموختیم چطور آتش را خاموش کنیم.

وی گفت: پیشرفت‌های زیادی داشتیم استراتژی ما جواب داد ما بهترین سیستم تست کرونا در جهان را داریم با احترام به بخش بهداشت ما بطور ناباورانه‌ای خوب بودیم. تا قبل از پایان سال دارو یا واکسن را خواهیم داشت.

 

ترامپ در ادامه رسانه‌های آمریکایی را متهم به افترا زدن به خودش و همپیمانانش با متهم کردن آنها  و کارهایشان به نژادپرستی کرد. او پوشش رسانه‌های خبری از مساله سرنگون کردن مجسمه‌های چهره های نژادپرست زمان جنگ داخلی آمریکا را مایه بی احترامی به نیروهای مسلح آمریکا دانست و گفت: شما نه تنها دارید به من افترا می‌زنید، نه تنها دارید به مردم آمریکا افترا می‌زنید، بلکه شما همچنین دارید به چندین نسل از قهرمانانی که جانشان را برای آمریکا دادند افترا می‌زنید. شما دارید به مردمی که خیلی شجاع‌تر و منضبط‌تر از شما بودند افترا می‌زنید. شما دارید کسانی را که برای آزادی در جنگهای داخلی جنگیدند مورد بی احترامی قرار می‌دهید و به آنها تهمت می‌زنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۹۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان