//
کدخبر: ۲۶۸۹۱۳ //

افزایش نرخ ارز و گرانی، ناشی از سیاست‌های غلط داخلی است

نماینده مردم کنگاور در مجلس گفت: دلیل افزایش بی سابقه نرخ ارز و گرانی کالاهای اساسی سیاست های غلط داخلی است.

افزایش نرخ ارز و گرانی، ناشی از سیاست‌های غلط داخلی است
به گزارش فرتاک نیوز،

علی رضایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از گزارش سرپرست وزارت صمت اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولان ذیربط مدام می گویند که ذخایر کالاهای اساسی کافی است، سوال ما این است چرا قیمت ها تا این حد افزایش می یابد؟

وی افزود: دلیل افزایش بی سابقه نرخ ارز و گرانی کالاهای اساسی سیاست های غلط داخلی است و سوال ما این است چرا وزارت صمت این گرانی ها را مدیریت نمی کند.

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای مدرس خیابانی! بهتر است به بازار بروید و ببینید مردم چه می گویند. متاسفانه همه چیز رها شده و حال مردم خوب نیست.

حاجی پور: یکی از چالش های صنعت ما سنتی بودن ماشین آلات است

در ادامه جلسه رضا حاجی پور درباره گزارش سرپرست وزارت صمت گفت: یکی از مشکلات صنایع کشور ما سنتی بودن ماشین آلات است و در سال های اخیر اقدام کافی برای به روز رسانی این ماشین آلات انجام نشده است.

وی متذکر شد: مطابق با قانون هدفمندی یارانه ها قرار بود ۳۰ درصد از محل آزادسازی یارانه به حساب تولیدکنندگان واریز شود اما این اتفاق نیفتاد و امروز شاهد تعطیلی برخی از کارخانه ها و بیکاری کارگران هستیم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطابق با گزارش دیوان محاسبات حدود ۵ میلیارد دلار ارز دولتی برای واردات کالاها اختصاص یافته اما کالایی وارد نشده و باید این موضوع تعیین تکلیف شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۹۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان