//
کدخبر: ۲۶۲۸۹۱ //

رئیس جمهور: وزارت بهداشت بر اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نظارت کند

رئیس جمهور به وزیر بهداشت دستور داد با تشدید فعالیت‌ها و اعمال نظارت از سوی ستادهای استانی مقابله با کرونا در دو استان و چند شهری که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا رشد داشته است، برای مهار روند رشد ابتلا به ویروس در این مناطق اقدام کند.

رئیس جمهور: وزارت بهداشت بر اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نظارت کند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز یکشنبه در گفت و گو با دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت ضمن دریافت گزارش از آخرین وضعیت بیماری کووید 19 در کشور، تاکید کرد: در مناطقی که این روزها بدلیل عدم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی تا حدودی شاهد رشد ابتلا هستیم، ستادهای استانی مقابله با کرونا باید با همکاری استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی فعالیت خود را برای توقف رشد ویروس تشدید کنند.

وی با اشاره به بازگشایی مراکز پر تجمع، اماکن مقدسه و حرم های شریف و همچنین فعالیت ادارات با ظرفیت کامل از هفته آینده، اظهارداشت: ضروری است که با همکاری و همراهی مسئولین این مراکز، پروتکل های بهداشتی به صورت کامل رعایت شود و وزارت بهداشت نظارت دقیق و مستمر بر این امر را در دستور کار خود داشته باشد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: باید مراقبت‌ها، نظارت دقیق و اطلاع رسانی مستمر همچنان ادامه داشته باشد تا با بازگشایی‌های اخیر در برخی مراکز و اصناف و همچنین ازسرگیری فعالیت مراکز پرتجمع احیانا شاهد توقف روند نزولی ابتلا و رشد بیماری نباشیم.

دکتر "سعید نمکی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این گفت و گو گزارش کاملی از وضعیت بیماری کووید 19 در کشور ارائه و تاکید کرد: با همکاری و همراهی مردم در رعایت اصول بهداشتی خوشبختانه شاهد شیب نزولی ویروس کرونا در کل کشور هستیم اما متاسفانه در یک یا دو استان و چند شهر بدلیل عدم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی شاهد رشد تعداد مبتلایان هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۸۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان