//
کدخبر: ۲۵۵۱۴۷ //

امیرعبداللهیان: تداوم جنایت انسانی صهیونیستها در غزه و کرانه باختری آتش خشم فلسطینیان را در پی دارد

دستیار ویژه رئیس مجلس گفت: علیرغم گرفتاری جهان در بحران ویروس کرونا، امت اسلامی و ملت های آزاده باید به کمک مردم فلسطین برای مبارزه با ویروس کووید ۱۹ بشتابند.

امیرعبداللهیان: تداوم جنایت انسانی صهیونیستها در غزه و کرانه باختری آتش خشم فلسطینیان را در پی دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

صلاح الزواوی شیخ السفرای خارجی مقیم در تهران و سفیر فلسطین روز چهارشنبه 20 فروردین با حسین امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل امور بین الملل مجلس دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه و جهان با شیوع ویروس کرونا گفت: اظهاراتی مبنی بر احتمال حمله بیولوژیک از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی در رابطه با انتشار این ویروس مطرح است که اگر درست باشد اکنون دامن خودشان را هم گرفته است. خوشبختانه طبق ارزیابی سازمان بهداشت جهانی جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا توانست به نتایج خوبی در رابطه با مدیریت و مهار این بیماری دست یابد.

 دستیار ویژه رئیس و مدیر کل بین الملل در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به اوضاع اسفبار به وجود آمده در فلسطین در پی شیوع این ویروس، افزود: جنایت صهیونیستها در تداوم تحریم انسانی غزه و کرانه باختری آتش خشم فلسطینیان و مقاومت را در پی خواهد داشت.

وی عنوان کرد:  علیرغم  گرفتاری جهان در بحران ویروس کرونا، امت اسلامی و ملت های آزاده باید به کمک مردم فلسطین برای مبارزه با ویروس کووید 19 بشتابند.

 امیرعبداللهیان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی از دغدغه این شهید بزرگوار تا آخرین لحظات حیات در رابطه با موضوع فلسطین گفت و اظهار داشت: سردار سلیمانی همواره از نزدیکی محور عربی - صهیونیستی متاسف بود و اعتقاد داشت که آزادی قدس بی تردید محقق خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به درگذشت مرحوم حسین شیخ‌الاسلام که از سرمایه‌های محور مقاومت بود از خدمات ویژه ایشان در فلسطین برای تقویت گروه‌های مقاومت یاد کرد.

صلاح الزواوی شیخ السفرا و سفیر فلسطین در تهران نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت های موثر جمهوری اسلامی ایران در موضوع فلسطین و حفظ وحدت مسلمین در طی 40 سال گذشته، بر ادامه نهضت فلسطینیان تا آزادی کامل فلسطین و قدس شریف تاکید کرد.

صلاح الزواوی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان، وضعیت فلسطین را با توجه به محاصره و کمبود امکانات بهداشتی و پزشکی بغرنج خواند و افزود: بر طبق اطلاعات موجود شیوع  و گسترش این ویروس و صدمات ناشی از آن برنامه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد اسرائیل بزرگ بود هر چند این ویروس دامن خودشان را هم گرفته است.

شیخ السفرای خارجی مقیم در تهران همچنین با تجلیل از مقام شهید بزرگ مقاومت سپهبد سلیمانی و مرحوم حسین شیخ‌الاسلام از خدمات آنها قدردانی نمود.
 در پایان صلاح الزواوی ملت ایران را ملت بزرگ و دارای رهبری فهیم و اندیشمند خواند که هیچگاه دیدگاهشان نسبت به فلسطین و وحدت مسلمین تغییر نکرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۱۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان