//
کدخبر: ۲۴۶۱۲۰ //

روحانی: تحریم‌ها بر اراده ما در احداث آزادراه تهران - شمال تاثیر نداشت

رییس جمهوری گفت: آزاد راه تهران- شمال را را در دوران تحریم ساختیم و افتخار می‌کنیم که تحریم نتوانست بر اراده مهندسان، کارگران و مدیران ما برای تکمیل این پروژه مهم تاثیر بگذارد.

روحانی: تحریم‌ها بر اراده ما در احداث آزادراه تهران - شمال تاثیر نداشت
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام‌و المسلمین حسن روحانی صبح روز سه‌شنبه در آیین افتتاح گشایش قطعه یک آزادراه تهران-شمال با تبریک ماه پربرکت رجب اظهارداشت: در این ماه دعایی را می‌خوانیم که ایمان را در کنار امنیت و اسلام را در کنار سلامت می‌گذارد، اسلام دین سلامت روح و جسم است، هدف اسلام همان سلامت است.

وی اظهار داشت: اگر اسلام را مراعات کنیم جسم و روح و زندگی مادی و معنویمان توام با رضای حق خواهد بود و ایمان با امنیت است. آدم مومن هر جا هست کنارش امنیت است و هر کجا ایمان نیست امنیت هم زیر سوال می‌رود شما از یک آدم مسلمان متدین خوش زبان هیچ گاه نمی ترسید چون شری به شما نمی‌رسد از او همیشه خیر به شما می رسد ولی آدم از فردی که ایمان کامل ندارد همیشه باید بترسد و با کسی که مومن نیست هیچ وقت امنیت وجود ندارد.

رییس جمهوری ادامه داد: ایمان ما مایه امنیت ماست و اسلام ما باعث سلامت جسم و جان ماست ماه رجب ماه بسیار مبارکی است. ما تردید داشتیم افتتاح را دیروز بگذاریم یا امروز. دیروز روز مهندس بود احترام به همه مهندسان در این پروژه مهم دیروز هواشناسی گفت باران نیست امروز دیدیم باران است. هم باران رحمت است هم ماه رجب ماه برکت است و هم میلاد امام باقر(ع) است شعبان و رجب ما را به رمضان می‌رساند بسیار روز خوشحال کننده ای برای ملت بزرگ ایران است پس افتتاح را در این روز گذاشتیم.

وی گفت: این پروژه را در دوران تحریم ساختیم و افتخار می‌کنیم به این که مهندسان و کارگران عزیز ما و مدیران ما همه بخش‌های مختلف تحریم نتوانست بر اراده آنان برای تکمیل این پروژه مهم تاثیر بگذارد البته ممکن است تحریم در زمان بندی تاخیری ایجاد کند.

روحانی یادآور شد: دولت ما زمانی شروع شد که در تحریم شدید بودیم من از همان روزهای اولیه ریاست جمهوری آقای فروزنده را صدا زدم که ریاست آن موقع بنیاد بود گفتم نقشه آزاد راه شمال را بیاورید که آوردند آن روز ۱۷ درصد پروژه انجام شد و ما باید هشتاد و خورده ای از این پروژه را انجام می‌دادیم.

در حال تکمیل

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۱۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان