//
کدخبر: ۲۴۵۸۸۳ //

تصویب بودجه ۹۹ را به مجلس یازدهم بسپارید/ مجلس دهم به اندازه کافی زیر بار تهمت قرار دارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دهم به اندازه کافی زیر بار تهمت قرار دارد، تصویب بودجه ۹۹ را به مجلس یازدهم بسپارید.

تصویب بودجه ۹۹ را به مجلس یازدهم بسپارید/ مجلس دهم به اندازه کافی زیر بار تهمت قرار دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه و در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۹ حمیدرضا حاجی بابایی در مخالفت با کلیات لایحه بودجه سال ۹۹ گفت: عدم شفافیت، عدم وجود عدالت اجتماعی، عدم توجه به اشتغالزایی و عدم تطبیق بودجه با اسناد بالادستی از ایرادات مهم لایحه بودجه سال ۹۹ است.

وی ادامه داد: سقف بودجه سال ۹۹ شفاف نیست و ۲۵۰ هزار میلیارد تومان از درآمدهای دولت به جای واریز به خزانه به صندوق توسعه ملی واریز می شود.

وی ادامه داد کف حقوق کارمندان دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و افزایش ۱۵ درصدی حقوق به صورت مساوی برای همه افراد ظالمانه است مجلس نباید زیر بار این ظلم برود.

حاجی بابایی تصریح کرد: در لایحه بودجه سال ۹۹ سهم ۱۴.۵ درصدی بودجه نفت شفاف نشده است ادغام یارانه های نقدی و کمک معیشتی اشتباه بود مجلس برای کمک به دولت نباید زیر بار این بودجه برود.

وی از نمایندگان خواست کلیات بودجه را به تصویب نرسانده و سه دوازدهم بودجه را به تصویب برسانند و بودجه را جهت اصلاحات اساسی به کمیسیون تلفیق بازگردانند.

وی تصریح کرد: این مجلس به اندازه کافی زیر بار تهمت قرار دارد اجازه گرانی ندهید، سه دوازدهم بودجه را به تصویب رسانده و تصویب نهایی بودجه را به مجلس یازدهم بسپارید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۸۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان