//
کدخبر: ۲۴۲۷۷۷ //
محسن هاشمی:

رسانه ملی به چندصدایی انتخابات بیفزاید

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: رسانه ملی در آستانه انتخابات می تواند با برگزاری میزگردها و مناظره‌ها به گرما و چندصدایی در انتخابات بیفزاید.

رسانه ملی به چندصدایی انتخابات بیفزاید
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن هاشمی در ابتدای جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با  اشاره به پیروزی انقلاب گفت: از ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ تاکنون مردم ایران، سالروز به ثمر رسیدن نهضت امام خمینی را با حضور در راهپیمایی با شکوه گرامی داشته‌اند و امسال نیز اعضای شورای شهر تهران، همراه با سایر شهروندان تهرانی، حماسه حضور را رقم خواهند زد و ۲۲ بهمن ماه امسال، مناسبت‌های دیگری نیز دارد، اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی آن هم در شرایطی که جامعه تحت فشارهای شدید اقتصادی است و تهدیدات خارجی ایران را تهدید می‌کند، بر اهمیت راهپیمایی امسال افزوده است.

وی اظهار کرد: ماه گذشته، حضور میلیونی شهروندان در تشییع پیکر سردار سلیمانی، در شرایطی رقم خورد که سلایق و جهت گیری ها وجناح بندی های سیاسی تحت الشعاع منافع ملی و عشق به ایران اسلامی قرار گرفت و اگر بخواهیم آن حماسه حضور در ۲۲ بهمن و دوم اسفند تکرار شود، باید همان فضا و احساس در مردم شکل گیرد.

هاشمی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات و انقلاب، پذیرفتنی نیست، همچنین گفت: سخنان رهبری رهنمودی مهم برای برگزار کنندگان انقلاب و رسانه ملی است.

به گفته وی، کسانی که هنوز برای حضور در راهپیمایی و انتخابات تصمیم قطعی نگرفته‌اند، منتظر مشاهده رفتارهای متفاوت و وحدت عملی و نه شعاری مسئولان هستند و دعوت کلیشه‌ای مسئولان تاثیر چندانی در حضور یا عدم حضور مردم در صحنه ندارد.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه زیبایی ۲۲ بهمن و انتخابات، همزیستی و همراهی مردم با تنوع و تکثر سلایق و علایق فرهنگی و سیاسی و همچنین شنیدن صداهای مختلف در کنار یکدیگر و ایجاد فضای عدالت و شفافیت در رقابت است، افزود: رسانه ملی می تواند در این فرصت با برگزاری میزگردها ومناظره ها به گرما و چندصدایی در انتخابات بیفزاید و وزارت کشور نیز با تعامل با شورای نگهبان و دستگاههای نظارتی، هرچه بیشتر امکان حضور کاندیداهای رقیب را در نقاط مختلف کشور فراهم سازد.

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: باید توجه داشته باشیم در این شرایط سخت تحریمی و فشارهای اقتصادی، اگر امکان گشایش و بهبود جدی در وضعیت معیشتی مردم در کوتاه مدت دشوار است و باید با ایجاد فضایی وحدت بخش، توأم با آرامش و انصاف، از فشارهای عصبی و تنشهای سیاسی و روانی جامعه کاست تا مردم همزمان ناگزیر به تحمل فشار اقتصادی و سیاسی نباشند و امیدواریم چهل و یکمین بهار آزادی، آغاز جدید برای همراهی وهمدلی مردم و مسئولان در مسیر انقلاب برای ساختن فردایی بهتر باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۷۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان