//
کدخبر: ۲۴۲۴۲۹ //

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش: وعده ایران برای انتقام سخت از آمریکا پا برجاست

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه منطقه ما در شرایط سختی قرار دارد گفت: وعده ایران برای انتقام سخت که اخراج آمریکا از منطقه است پا برجاست.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش: وعده ایران برای انتقام سخت از آمریکا پا برجاست
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر سرتیپ دوم خلبان حمید واحدی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان به مناسب 19 بهمن روز نیروی هوایی، با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی شجاعتمندانه با نیروهای دشمن در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن با تکفیری‌ها جنگید و مایع عزت و شرافت کشورمان شده است اظهار داشت: بیعت نیروهوایی ارتش با امام راحل یک‌شبه رخ نداد و این اندیشه مدت‌ها در سر نیروها بود.

وی با بیان اینکه کارشناسان خارجی نمی‌توانستند باور کنند که نیروها و خلبانانی که آموزش‌های بسیار زیادی در خارج از کشور دیده‌اند و با آن فرهنگ آشنا شده بودند قبل و بعد از انقلاب سر تعظیم فرود آورند، گفت: یکی از مهم‌ترین عملیات‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در زمان دفاع مقدس به قدری پیچیده بود که امروز در بعضی از دانشگاه‌های دنیا تدریس می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز نیروی هوایی به خودکفایی رسیده و در تمام وقایع کشور از جمله سیل و زلزله در کنار مردم بوده و کمک‌های شایانی را کرده است، تصریح کرد:‌ منطقه ‌در شرایط سختی قرار دارد و وعده ایران برای انتقام سخت که اخراج آمریکا از منطقه است پا برجاست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۴۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان