//
کدخبر: ۲۴۰۵۰۸ //

آقای ظریف! به‌جای پیگیری مذاکره پیامدهای برجام را جبران کنید

بسیج دانشجویی دانشکده حقوق دانشگاه تهران در نامه‌‌ای تاکید کرد: آقای ظریف بهتر است واقع‌نگر باشید و به جای پیگیری برجام جدید، پیامدهای برجام قبلی را جبران کنید.

آقای ظریف! به‌جای پیگیری مذاکره پیامدهای برجام را جبران کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران طی نامه‌ای به محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه نوشت: آقای ظریف بهتر است به جای محور قرار دادن آمریکا در روند سیاست های خود قدری واقع نگر باشید و به جای شکل گیری برجام جدید، پیامدهای برجام قبلی را جبران کنید.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای محمد جواد ظریف
وزیر محترم امور خارجه
سلام علیکم

ابتدا می‌بایست خبری مهم به گوشتان برسانیم، سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، شهید زنده، رفیق روزهای سخت شما توسط ارتش ایالات متحده به مقام والای شهادت رسیدند؛ به دستور مستقیم رئیس جمهور این کشور. ملت ایران فی‌الحال داغدار و خواهان انتقام سخت خون آن شهید سرافراز می‌باشند.

لازم است یادآوری کنیم که ایشان همواره از اقداماتی که وزارت خارجه در جهت منافع ملی انجام می‌داد صراحتا حمایت می‌کردند. خوب است آن نامه ای که ایشان در پی تحریم شخص شما نوشتند را بازخوانی کنید و به کسانی هم که می‌خواهند شخصیت این شهید بزرگوار را مصادره به مطلوب کنند و ایشان را موافق تام مذاکره با آمریکا نشان دهند، یادآور شوید.

آقای ظریف هنوز یک ماه از شهادت سردار عزیزمان نمی گذرد که پالس مذاکره به قاتل سردار می‌دهید و باعث تحقیر یک ملت می شوید!

اکنون پس از خروج آمریکا از برجام، تحریم کل اقتصاد ایران، توهین و تحقیر مداوم ملت ایران و ترور یگانه فرمانده مبارزه تروریسم و استکبار حرف از مذاکره می زنید نشان می دهد نه زبان دنیا را می فهمید، نه حداقل های دیپلماسی را می دانید و نه فهمی از منافع ملی دارید.

تا کجا قرار است در مقابل جنایات و توهین‌ها و تحقیر‌ها تنها لبخند بزنید! سازش با جنایت کار ترین رژیم تاریخ بشریت به چه قیمت؟!

مگر غیر از این است که تنها دستاورد گفتمان مذاکره بعد از شش سال ترور سرباز فداکار وطن بود؟! آقای ظریف دیپلماسی‌ای که شما در پیش گرفته اید با هیچ تئوری و مکتبی قابل دفاع نیست! و حال می خواهید با تروریست های فرودگاه بغداد بر سر یک میز بنشینید و بر سر شرافت این ملت مذاکره کنید؟!

لازم است به عنوان دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی بدیهی ترین اصول روابط بین الملل را برایتان یادآوری کنیم. بازدارندگی دفاعی در تاریخ روابط بین الملل از مهم ترین مولفه های سیاست خارجه یک کشور محسوب می‌شود، هرچند که جمهوری اسلامی در سال های اخیر با برخی اقدامات خود در منطقه مثل عقب راندن گروه های تکفیری یا بمباران عین الاسد نشان داده که باکی از رقابت تسلیحاتی ندارد، اما متاسفانه تیم شما در سال های اخیر به این مولفه و اقتدار ناشی از آن، بی توجه بوده است.

چه آن زمان که حرف از برجام دوم و سوم به میان آوردید چه در این روزها که پیشنهاد مذاکره می‌دهید.

با کدام منطق می‌خواهید با بی منطق ترین کشور جهان مذاکره کنید؟ به نظر می‌رسد که به اندازه کافی منفعت ملت ایران را برای  امیدهای واهی خود در معرض خطر قرار دادید، حال بهتر است به جای محور قرار دادن آمریکا در روند سیاست های خود قدری واقع نگر باشید و به جای شکل گیری برجام جدید، پیامدهای برجام قبلی را جبران کنید.
و من الله توفیق

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان