//
کدخبر: ۲۳۸۱۳۸ //

قدرت‌های پوشالی در برابر قدرت ملت ایران حرفی برای گفتن ندارند/۲۸ دی ماه ۶۵ نماد رسوایی غربی‌ها در حمایت از حکومت‌های فاسد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: کشورهای فاسد غربی و کشورهای مرتجع عربی باید بدانند که در برابر قدرت معنوی ملت ایران هیچ حرفی برای گفتن ندارند.

قدرت‌های پوشالی در برابر قدرت ملت ایران حرفی برای گفتن ندارند/28 دی ماه 65 نماد رسوایی غربی‌ها در حمایت از حکومت‌های فاسد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز بمباران 28 دی سنندج اظهار کرد: این حضور گسترده مردمی پس از چند دهه از وقوع جنایت ضدبشری بعثی ها نشان دهنده زنده بودن یاد و نام شهدا در بین مردم ولایت‌مدار کردستان است.

وی افزود: 28 دی ماه 65 در تاریخ مردمان دلیر و مجاهد کردستان به عنوان یک ایام‌الله ثبت شده است و نشانی افتخارآمیز از مقاومت مردم کردستان در برابر رژیم بعث عراق و حامیان غربی آن رژیم منحوس است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس اظهار کرد: شهیدان برای همیشه زنده هستند و مردم مرزدار کردستان با تمام وجود جنگ همه جانبه کشورهای غربی را علیه ملت مسلمان ایران درک کردند.

سردار حسینی با اشاره به خطبه روز گذشته مقام معظم رهبری اظهار کرد: حوادث دی ماه و شهادت سپهبد سلیمانی و تشیع میلیونی این بزرگواران در کنار حمله قهرمانانه نیروهای مسلحمان به پایگاه‌های آمریکا جزو ایام الله به شمار می‌آیند.

وی افزود: کردستانی‌ها نشان داده‌اند که مردمی بزرگ هستند و دفاع از کشور و آب و خاک را در برابر هر دشمنی جواب می‌دهند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس عزیزان بسیاری را توسط بمب‌های اهدایی کشورهای غربی و دلارهای کشورهای مرتجع عربی از دست دادیم، اما یاری الهی شامل ملت ایران شد و پیروز شدیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از برگزاری مراسمات ویژه شهدا به عنوان امری مهم در مسیر زنده نگه داشتن روحیه جهاد و ایثارگری عنوان کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن بعثی صهیونیستی پس از عملیات کربلای پنج و شکست سنگینی که متحمل شد موجب شد که رژیم بعث به شهرهای ایران حمله کند و این جنایات ضدبشری را انجام دهد.

سردار حسینی افزود: پایان هشت سال جنگ نابرابر ثمره‌ای جز شکست و افتضاح برای صدامیان نداشت.

دست توانای قدرت الهی حق ملت ایران را همواره از ظالمان گرفته است

وی خاطرنشان کرد: خداوند انتقام شهدای ما را از رژیم بعثی گرفت و دست توانای قدرت الهی همواره حق ملت ایران را از ظالمان گرفته است و باید بدانیم که امروز هم همین گونه است و نصرت و پیروزی از آن ماست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس اذعان کرد: همه قدرت‌های پوشالی دنیا در برابر قدرت معنوی ملت ایران هیچ حرفی برای گفتن ندارند.

سردار حسینی در بخشی دیگر از سخنان خود به توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام برای خدشه‌دار کردن وجهه اسلام در منطقه اشاره کرد و گفت: وحدت و انسجام رمز پیروزی ماست.

دشمنان دنبال ایجاد یأس در بین جوانان هستند

وی افزود: دشمنان با استفاده از ابزار تبلیغاتی خود به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین جوانان ما هستند، لذا باید با روشنگری و حمایت از جوانان در برابر این توطئه هویت دشمنان ایستادگی نمائیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس در ادامه بر حضور گسترده مردم در انتخابات پیشرو تاکید کرد و گفت: انتظار داریم که مردم با هوشیاری و بصیرت همه جانبه افرادی توانمند و لایق را انتخاب نمایند.

ابراهیمی رئیس بنیاد شهید شهرستان سنندج نیز در این مراسم به جنایات رژیم بعث عراق در بمباران 28 دی ماه سال 65 سنندج اشاره کرد و گفت: در این جنایت ضدبشری 220 نفر مردم این شهر به شهادت رسیدند و مردم کردستان هیچگاه این جنایت را فراموش نخواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۱۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان