//
کدخبر: ۲۳۷۵۱۳ //
روحانی در جلسه هیات دولت:

امکان به وجود آمدن فرصت های بزرگ در شرایط سخت وجود دارد

رییس جمهوری گفت: در شرایط سخت و ناگواری قرار داریم اما شرایط سخت امکان به وجود آمدن فرصت های بزرگ هم وجود دارد.

امکان به وجود آمدن فرصت های بزرگ در شرایط سخت وجود دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه هیات دولت اظهار داشت: مردم عزیز ایران در این ایام روزهای سختی را پشت سر گذاشتند، از خدا می خواهیم هفته پایان دی ماه پایان غم و اندوه مردم باشد که با حوادث مختلفی رو به رو شدند گرچه این حوادث برای همه ما تلخ بود اما درس های عبرتی هم برای ما بود.

وی افزود: لازم است از این مقطع تاریخی برای آن درس ها خود را آماده کنیم درست است که شرایط سخت و ناگوار است اما در شرایط سخت امکان به وجود آمدن فرصت های بزرگ هم وجود دارد و ما باید در همه این حوادث تلاش کنیم از این غم و اندوه و مشکلاتی که با آن مواجه شدیم فرصتی به نفع کشور و منافع ملی بیافرینیم.

روحانی ادامه داد: سردار عزیز ما از دست ما رفت ما امروز بعد از سوگواری به حقی که برای او داشتیم باید از این به بعد فکر میراث سردار سلیمانی باشیم، سردار سلیمانی مرزبان ایران بود اما هیچ وقت نمی خواست بین ایرانیان مرزی را به وجود بیاورد.

وی تاکید کرد: ما همه صاحبان یک سرزمین و یک نظام هستیم و منافع ما منافع مشترک است، ما می دانیم در کشوری زندگی می کنیم که در این کشور سبک های زندگی مختلف و سلیقه های مختلف حاکم است ایران دارای یک رنگ، یک نام و یک سلیقه نیست ما باید به سلیقه ها و اندیشه ها و راه های مردم احترام بگذاریم همه ایرانی هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۵۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان