//
کدخبر: ۲۳۶۱۹۸ //
جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح؛

حمله به پایگاه "عین الاسد" قدرت پوشالی آمریکا را به جهان نشان داد

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی عین الاسد همه دنیا فهمیدند که قدرت آمریکا پوشالی است.

حمله به پایگاه "عین الاسد" قدرت پوشالی آمریکا را به جهان نشان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی روز پنجشنبه در جریان بازدید از نمایشگاه کوچه‌های پایداری که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شده است، در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون شاهد بودیم که لحظه‌ای نبوده که دشمن شیطنت نکند، اما جمهوری اسلامی به یمن تدابیر ارزشمند  رهبری توانسته توام با قدرت اقتدار هم داشته باشد، کاری که صاحبان قدرتهای ظاهری تاکنون نتوانستند انجام دهند.

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی مردانی چون حاج قاسم سلیمانی را در جبهه مقاومت اسلامی استوار کرده تا برابر نظام سلطه و استکباری بایستاند و امروز دیدیم که ثمره خون این شهید بزرگوار چه عظمتی را در سطح منطقه خلق کرده و الحمدالله نظام مقدس جمهوری اسلامی، ترامپ خائن و جنایتکار را به گونه‌ای مستاصل کرده که درخواست همکاری با ایران را در این شرایط داده است.

وی ادامه داد: ما به جبهه مقاومت و تمام مردم منطقه این نوید را می‌دهیم که هرکس در مسیر خدا گام بردارد پیروز میدان است و آنها هم امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران را درک کرده و امیدوارند به آینده، چراکه امروز همه دیدند که هیمنه و ابهت پوشالی آمریکا شکسته شد، آنها با تبلیغات پدافندی که داشتند می‌گفتند موشک‌ها را می‌توانیم بزنیم اما با این همه در برابر حمله موشکی نتوانستند کاری کنند چر اکه خداوند در دل دشمنان اسلام رعب ایجاد کرده و همین سبب می‌شود که دشمنان غافلگیر شوند و ضربه بخورند و هیچ اقدامی نتوانند کنند.

قرایی آشتیانی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با اعتقاد به وعده‌های الهی به مسیر خود ادامه می‌دهد و معتقدیم این پیروزی‌ها استمرار دارد و ما در همه صحنه‌ها با قدرت ایمان پیش می‌رویم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف از ذخیره استراتژیک برخوردار است، گفت: شما بدانید در سطح نیروهای مسلح کشور همیشه افرادی توانمند حضور دارند که همچون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اقتدار ایستاده‌اند و تاریخ نشان داده است هر زمانی که فردی از میان ما رفته است، فرد جایگزین محکمتر عمل کرده است.

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه مملکت ما مملو از قاسم سلیمانی‌ها است، گفت: همین که امروز پایگاه آمریکایی مورد حمله موشکی قرار می‌گیرد همه دنیا فهمیدند که قدرت آمریکا پوشالی است، و این برای جبهه مقاومت بیانگر پیروزی است و ان شاء الله مقاومت با قوت بیشتر ادامه پیدا می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان