//
کدخبر: ۲۳۵۳۰۲ //
علی لاریجانی:

آقای ترامپ شما جنایتی هم‌ردیف کودتای ۲۸ مرداد انجام دادید

رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهوری آمریکا گفت: آقای ترامپ شما جنایتی بزرگ مرتکب شدید. نام شما تاریح جهان هم‌ردیف جنایات کودتای ۲۸ مرداد و جنایات آمریکا در سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران ثبت خواهد شد.

 آقای ترامپ شما جنایتی هم‌ردیف کودتای ۲۸ مرداد انجام دادید
به گزارش فرتاک نیوز،

«علی لاریجانی» در نطق پیش از دستور امروز- یکشنبه -مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت جنایت آمریکا در ترور شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان ایشان گفت: حادثه شهادت روز جمعه اخیر یک‌باره شرایط منطقه و جهان را تغییر داد، شهادت سردار بزرگ مقاومت، مجاهد نستوه، حاج قاسم سلیمانی و همراهانش ملت ایران را به سوگ نشاند، این شهید بزرگوار چهل سال در راه انقلاب اسلامی و امنیت ملت ایران یکسره در مجاهدت بود.

وی ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی از ابتدای جوانی در دفاع مقدس حضور فعال داشت و از فرماندهان شجاعی بود که در اکثر عملیات مهم کشور نقش پیشرو داشت و پس از آن در فرماندهی سپاه قدس در دفاع از امنیت منطقه بدیلی نداشت و همگان رشادت‌های این سرباز ولایت را در سرکوب تروریست‌های داعش مشاهده کردند، چه در عراق و چه در سوریه بنا به درخواست دولت های آنان، او بود که به کمک مردم آن کشورها شتافت و با طراحی‌های دقیق تروریست ها را از سر مردم منطقه زدود.

رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهوری آمریکا گفت: آقای ترامپ شما جنایتی بزرگ مرتکب شدید نام شما تاریح جهان هم ردیف جنایات کودتای ۲۸ مکرداد و جنایات آمریکا در سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران ثبت خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۳۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان