//
کدخبر: ۲۳۴۴۵۴ //

صدر: ۸۰ درصد نمایندگان مجلس دهم رای نمی‌آورند

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت گفت: ۸۰ درصد نمایندگان فعلی مجلس، در انتخابات مجلس یازدهم رای نمی آورند.

صدر: ۸۰ درصد نمایندگان مجلس دهم رای نمی‌آورند
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدشهاب الدین صدر رییس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در نشست سراسری مجمع جوانان انقلاب اسلامی اظهار داشت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و هنوز فضای انتخابات گرم نیست.

وی افزود: توقع این است مجلسی بهتر از مجلس فعلی تشکیل شود، مردم از عملکرد دولت راضی نیستند و جامعه درگیر مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند و این برای یک کشور انقلابی و اسلامی پدیده خوبی نیست.

صدر با بیان اینکه نمی گویم که دولت فعلی کاری انجام نداده است، چراکه همه دولت ها خدماتی داشته‌اند، گفت: در کشور مردم یه چیزی می گویند و مسئولان آمار دیگری می‌دهند. فاصله و شکاف بین مسئولان و مردم به وجود آمده که این به نظام اسیب زده است.

وی به ناآرامی‌های آبان ماه سال جاری اشاره و تصریح کرد: اتفاقات آبان‌ماه از بی تدبیری‌های محض دولت بود و عده‌ای را از وضعیت ناراضی کرده است. 

رییس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت گفت: انتخابات مجلس انتخابات سرنوشت ساز است باید یک مجلس طراز نظام برای ۴۰ ساله دوم انقلاب شکل بگیرد و دولت را سر خط بیاورد. وظیفه نخست جبهه پیشرفت و رفاه ایجاد رغبت در بین مردم برای مشارکت بالا در انتخابات است و باید تلاش کنیم شور و هیجانی را در مردم بوجود آوریم..

وی ادامه داد: من پیشگو نیستم اما ۸۰ درصد نمایندگان فعلی رای نمی آورند. این ها اینقدر به مردم وعده دادند که بیشتر این وعده‌ها عملی نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۴۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان