//
کدخبر: ۲۲۸۵۵۸ //

پیشتازی شرق و غرب گلستان در تعداد ثبت‌نامی‌ها‌ی نخستین روز ثبت‌نام انتخابات مجلس

در پایان روز نخست ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۶ حوزه انتخابیه گلستان ۴۰ نفر داوطلب شدند که بانوان نماینده‌ای در بین آنان نداشتند.

پیشتازی شرق و غرب گلستان در تعداد ثبت‌نامی‌ها‌ی نخستین روز ثبت‌نام انتخابات مجلس
به گزارش فرتاک نیوز،

نخستین روز ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسلامی ساعت 8 صبح امروز همزمان با سراسر کشور در استان گلستان نیز آغاز شد که تا پایان وقت امروز 40 داوطلب برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند.

براساس گزارش خبرنگار ما در حوزه انتخابیه گنبدکاووس 11 نفر، حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان نیز 12 نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس، داوطلب شدند.

همچنین تعداد ثبت‌نامی‌ها در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا 7 نفر، آزادشهر و رامیان 4 نفر، علی‌آبادکتول 2 نفر و حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه نیز 4 نفر ثبت‌نام کردند.

صبح امروز محمود ربیعی به عنوان چهره شاخص سیاسی از حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا در فرمانداری گرگان حاضر و ثبت‌نام کرد. وی دبیر ستاد حسن روحانی در انتخابات سال 92، معاون سابق اقتصادی استانداری گلستان و فرماندار اسبق گرگان را در کارنامه دارد. همچنین صاحب حجتی، دبیر جامعه مهندسین و رئیس خانه احزاب استان که سابقه مدیرکلی در وزارت ورزش و جوانان در زمان محمدعباسی را در کارنامه دارد نیز با مراجعه به فرمانداری گرگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

یکی دیگر از چهره‌های شاخص استان شهرام کوسه غراوی، نماینده فعلی حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه بود که در یک اقدام غافلگیر کننده امروز در فرمانداری گنبدکاووس حاضر و ثبت‌نام کرد.

رحمت‌الله نوروزی نماینده سابق علی‌آبادکتول در مجلس دهم نیز یکی دیگر از چهره‌های شاخص سیاسی استان در روز نخست ثبت‌نام داوطلبان مجلس بود که با مراجعه به فرمانداری این شهرستان، نام‌نویسی کرد.

در روز نخست ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بانوان بی‌فروغ بوده و تمامی داوطلبان نیز آقایان بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۵۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان