//
کدخبر: ۲۳۴۲۴۴ //

هدف دشمنان در فتنه‌ها ناامیدکردن مردم ایران است

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: در حال حاضر هدف دشمنان در فتنه‌ها ناامیدکردن مردم ایران است و اگر در آینده مردم را امیدوار کنیم، دشمنان باز هم شکست خواهند خورد.

هدف دشمنان در فتنه‌ها ناامیدکردن مردم ایران است
به گزارش فرتاک نیوز،

شامگاه امروز برنامه نشست بصیرتی گرامیداشت حماسه ۹دی با حضور حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام باقری امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان پیشوا در مسجد حضرت امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین گرامیداشت حماسه ۹دی در شهرستان پیشوا اظهار کرد: تاکنون دشمنان مسئولین نظام را ترور و تهدید می‌کردند و علیه مسئولین ارشد کشور موضع می‌گرفتند اما برای اولین بار در فتنه ۸۸ علیه این‌ها موضع نگرفتند و گفتند موسوی کسی است که ما می‌خواهیم و ایران را به سمت غرب می‌آورد.

وی افزود: مردمی که به موسوی رای دادند، مردم بدی نبودند با این تفکر که موسوی نخست وزیر امام و انقلابی بوده است اما چه شد که به آتش فتنه بنزین و نفت ریختند.

مقدم‌فر با اشاره به فتنه ۸۸ عنوان کرد: در ۸ سال جنگ دفاع مقدس همه کشورها دیوانه‌ای مثل صدام را به جون ما انداختند اما سردار جعفری آن زمان اعلام کردند که فتنه ۸۸ از جنگ ۸ ساله سخت‌تر بود.

وی ادامه داد: منشا شبهه همین بود که این آقا انقلابی بوده، نخست وزیر امام بوده عظمت فتنه این جا بود که همه را به تردید انداخت ۸ ماه کشور درگیر و معطل بود معطل این تردید و روشنگری که رهبری بیش از ۴۰ سخنرانی برای بصیرت افزایی به مردم داشتند.

مقدم‌فر با اشاره به اینکه جنگ دشمن جنگ سخت بوده است، بیان کرد: ۹دی مردم جمع شدند حتی کسانی که به فتنه‌گران رای دادند و اجتماع عظیمی در کشور رخ داد؛ همه مردم دشمن را دچار یاس کردند که ما فریب نمی‌خوریم. دهه اول انقلاب درگیر جنگ سخت بودیم بعد از سال ۸۸ وارد جنگ نرم شدیم، دشمن جنگ تردید و یاس و ناامیدی و فاصله بین مردم و مسئولان را شروع کرد.

مشاورعالی فرمانده کل سپاه اذعان کرد: فتنه 78 جنسش فرهنگی بود از خوابگاه دانشگاه تهران شروع شد که آن هم تمام شد و شکست خوردند، ده سال بعد فتنه سیاسی در انتخابات را راه‌ انداختند آن هم انتخاباتی که ۸۵ درصد مشارکت مردمی داشت که در دنیا بی‌سابقه بود؛ جنس فتنه ۸۸ سیاسی بود که با حضور حماسی مردم شکست خورد که تبدیل به یک الگو و اکسیر شد.

وی اضافه کرد: در انواع مختلف جنگ‌ها اگر مردم دچار فریب نشوند و حضور داشته باشند، فتنه تمام می‌شود. 

مقدم‌فر درباره تهمت تقلب در انتخابات سال ۸۸ اظهار کرد: رهبری فرمودند اینحا هم سیدالشهدا به داد مردم رسید تقلب تهمت بود، رمز آشوب تهمت تقلب به نظام بود. 

وی با اشاره به اتفاقات اخیر افزود: در جریانات امسال نیز در سیستم خود نفوذی داشتند، عوامل داخلی خبر دادند که بنزین با طرح بدی سه برابر می‌شود، دشمنان نیز از این طرح سوءاستفاده کردند، بنزین باید تدریجی گران می‌شد ساعت ۱۰ اطلاعیه می‌دهند و ۱۲ طرح را اجرا می‌کنند این توهین به مردم است.

مقدم‌فر با اشاره به اعتراف استکبار درباره پیروزی ایران و بی‌اثر بودن تحریم‌ها عنوان کرد: سفیر انگلیس مدتی قبل سفرای کشورها را جمع کرده و گفته بود مردم ایران با این تحریم‌ها فلج نشدند، یک اتفاق خطرناک افتاده اقتصاد بدون نفت در ایران در حال شکل‌گیری است؛ تحریم شکست خورده باید تحریم را برداریم ایران با اقتصاد بدون نفت در حال پیروزی است. 

وی ادامه داد: در سال ۹۸  گفتند بی بی سی سوخته شده، خبرگزاری رویترز را راه انداختند و در خبری اعلام کرد در حوادث اخیر ۱۵۰۰ نفر کشته شدند که خیلی‌ها مسخرش کردند دروغ هرچه بیشتر باورپذیری آن بیشتر است.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه ۵ دی آرام‌ترین روز در شهرهای ایران بود بیان کرد: در تمام رسانه‌های ضدانقلاب مردم را دعوت کردند، ۵ دی مردم چهلم کشته‌ها است؛ آماده باشید. پنجشنبه آمد اما کسی غافلگیر نشد همه آماده بودند پنجشنبه از آرام‌ترین روزهای ایران بود؛ هیچ غلطی در هیچ جا نکردند. 

وی اضافه کرد:دشمن امروز به حرف رسیده توان نظامی و سیاسی و فرهنگی با ما ندارد در جنگ فرهنگی به ما آسیب زده اما نتوانست کشور ما را از ریشه تعطیل کند اما هدف اصلی که در این ۳۰ سال دنبال کردند، شکست خوردند.

وی تصریح کرد: در جنگ اقتصادی آسیب زدند، تحریم‌ها آسیب داشته اما ناکارآمدی مسئولین آسیب بیشتری زده است امروزه جنگ آنها جنگ صوت و روانی و ادراکی است. 

مقدم‌فر با بیان اینکه هدف دشمنان استعفای دولت است، اظهار کرد: در فتنه ۸۸ قرار بود ایران را به لبنان تبدیل کنند؛ در لبنان و عراق مردم را به خیابان کشاندند و دولت آنها استعفا کرد؛ با استعفا ثبات و استحکام نظامی اسلامی از بین می‌رود اگر هوشیاری مقام معظم رهبری نبود کشور از بین رفته بود هدف دشمن استعفای دولت و دوقطبی بین مردم بود؛ دولت باید باشد و بابد کمک کرد اشکال دارد همه می‌دانند ولی دولت بابد بماند.

وی افزود: هدف دشمن دولت و روحانی نیست، هدف آنها نابودی اصل نظام است که باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره حمله آمریکا به پایگاه نظامی عراق بیان کرد: آمریکایی‌ها با این کار دست خود را رو کردند
در عراق ۹۰۰ پایگاه و موسسات فرهنگی چراغ خاموش تاسیس کردند، به عنوان اردو جوانان عراق را به آمریکا می‌بردند احساس کردند الان وقت محصول چینی است اما بمباران دیروز احمقی آن‌ها بود.

مقدم‌فر با اشاره هدف در حال حاضر دشمنان علیه ایران اذعان کرد: امروز فقط جنگ روانی و شایعه است؛ هدف ناامیدسازی مردم است؛ جنگ اقتصادی تمام خواهد شد اکنون رسیدند به فریب و ناامید کردن مردم، اگر مردم را امیدوار کنیم دشمن باز هم شکست خواهد خورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۲۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان