//
کدخبر: ۲۲۵۳۴۵ //

کشور را دو قطبی نکنیم/ امضاهای طلایی منجر به افزایش فساد می‌شود

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: لازم است که همه مسئولان به جای دو قطبی سازی کشور به وحدت توجه داشته باشند.

کشور را دو قطبی نکنیم/ امضاهای طلایی منجر به افزایش فساد می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود بهمنی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی،گفت: به جای دو قطبی سازی کشور امیدوارم همه ما به شعار وحدت توجه داشته باشیم.

وی خطاب به رئیس جمهور،افزود: معیشت مردم شدیداً در مخاطره است، فاصله طبقه غنی و ضعیف بیشتر شده و سوال این است که بازنشستگان با حقوق های اندک چه کنند؟

عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه ضریب جینی شدیداً افزایش یافته است، ادامه داد: افزایش حقوق طبقه متوسط و ضعیف پاسخگوی تورم لجام گسیخته نیست و به ویژه آنکه حقوق بگیران تحت پوشش بیمه های تأمین اجتماعی سخت در مضیغه هستند.

بهمنی خطاب به روحانی گفت: آقای روحانی! سعی کنید از مدیران جوان، نخبه، کاردان، لایق و تصمیم ساز بیشتر استفاده کنید و متأسفانه فارغ التحصیلان دانشگاهی در صف انتظار جذب کار هستند تا بتوانند ازدواج کنند و حتما مطلع هستید که میانگین سن افزایش شدیداً افزایش یافته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: آقای روحانی! خوب می دانید علاوه بر مبارزه با فساد باید زمینه های فساد را از بین برد و باید به این مسئله توجه کنید که عدم نظارت کافی، چند نرخی بودن ارز، امضاهای طلایی و غیر سیستمی بودن سازمان ها، زمینه ایجاد فساد را به شدت افزایش داده است.

وی افزود: برای رونق تولید باید نیاز نقدینگی واحدهای تولیدی را تأمین کرد و برای رونق سرمایه گذاری باید به ثبات اقتصادی توجه شود و همچنین لازم است فکری برای سود مرکب، سود از سود و جریمه از سود شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۳۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان