//
کدخبر: ۲۲۵۳۱۳ //
رییس جمهوری:

مصوبات سفرهای قبلی به استان کرمان پیگیری می‌شود

رئیس جمهوری پیگیری مصوبات سفرهای قبلی خود به استان کرمان را از جمله اهداف سومین سفر کاروان تدبیر و امید به این استان عنوان کرد.

مصوبات سفرهای قبلی به استان کرمان پیگیری می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام حسن روحانی روز دوشنبه در بدو ورود به فرودگاه رفسنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در ایام میلاد مسعود نبی مکرم اسلام به مدت ۲ روز میهمان مردم دلاور استان کرمان هستیم افزود: سفر را از دیدار با مردم انقلابی شهرستان رفسنجان شروع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تعدادی از پروژه‌ها امروز به بهره‌برداری می‌رسند تصریح کرد: برخی از پروژه ها نیز از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح می شوند.

روحانی پیگیری مصوبات سفرهای قبلی خود را از دیگر اهداف سومین سفر خود به استان کرمان عنوان کرد.

رئیس جمهوری پس از دیدار مردمی در رفسنجان برای افتتاح پروژه‌های مهم به شهرستان های سیرجان، بافت و کرمان سفر می‌کند.

در سفر ۲روزه رییس جمهوری به این استان ۲۰ طرح مهم به ارزش ۱۵ هزار میلیارد تومان با اشتغالزایی مستقیم ۲هزار و ۵۰۰نفر افتتاح و مورد بهره‌برداری خواهد گرفت.

در سفر رئیس جمهوری، پروژه فولاد بافت به طور رسمی به بهره برداری می رسد و بازدید از بعضی پروژه های شهرستان سیرجان بخش دیگری از سفر دکتر روحانی است.

فردا (سه شنبه) شورای اداری استان نیز با حضور دکتر روحانی در کرمان برگزار خواهد شد و از طریق ویدیو کنفرانس ۲۰ پروژه مهم به ارزش بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان با اشتغال مستقیم حدود ۲هزار و ۵۰۰ نفر به طور همزمان به بهره برداری می رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۳۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان