//
کدخبر: ۲۲۴۲۱۱ //

لاریجانی: رونق کشاورزی در مناطق مرزی اولویت نظام است

رئیس مجلس شورای اسلامی در سردشت گفت: رونق کشاورزی در مناطق کشاورزی از اولویت های اصلی نظام است.

لاریجانی: رونق کشاورزی در مناطق مرزی اولویت نظام است
به گزارش فرتاک نیوز،

علی لاریجانی در آیین بهره برداری از نیروگاه برق آبی شهرستان مرزی سردشت طی سخنانی اظهارداشت: رونق کشاورزی در مناطق مرزی از اولویت های اصلی نظام است، سد و نیروگاه برق آبی سردشت نیز امروز در این راستا افتتاح شد.

وی با بیان اینکه برای تحقق این امر مجلس دولت را در این حوزه یاری می کند افزود: سد و نیروگاه برق آبی سردشت بدست متخصصان ایرانی احداث شده که نشان دهنده قدرت مهندسی ایران است و باید در تمام طرح های عمرانی کشور این مهم اتفاق بیافتد.

لاریجانی ادامه داد: این طرح هدیه نظام بخاطر قدردانی از صبر، استقامت مردم مظلوم سردشت در برابر جنایت های صدام است مردمانی که پشت جبهه رار گرفتند و مردم ایران مدیرون این مرزنشینان شجاع  و با غیرت است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: اجرای این طرح اقتصادی در سردشت می تواند ظرفیت های گردشگری این منطقه زیبا را بیشتر نشان دهد که در این راستا باید تلاش شود از این ظرفیت برای جذب گردشگران به خصوص از کشورهای همسایه استفاده بهینه شود.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای التیام دردهای مصدومان شیمیایی سردشت بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با اجرای برنامه های ویژه سطح بهداست و درمان مردم را ارتقا دهد و مجلس آماده هر گوه همکاری در این زمینه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۲۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان