//
کدخبر: ۲۱۹۱۸۷ //

وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم مناسب نیست

امام جمعه میناب با بیان اینکه مسؤولین ما باید الگوی استفاده از محصولات داخلی باشند گفت: وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم مناسب نیست.

وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم مناسب نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت السلام و المسلمین میزرا حسین معتمدی فر ظهر امروز در خطبه های این شهرستان با بیان اینکه در همه مسائل راه ما راه اسلام است، اظهار داشت: کشور ما برای پائین کشیدن پهپادهای آمریکایی در خلیج فارس از هر زمانی آماده تر است.

وی با اشاره به سخنرانی ترامپ در سازمان ملل افزود: سازمان ملل جای برای اربده کشیدن، قمپز در کردن و تهدید کردن نیست.

امام جمعه میناب با بیان اینکه حرکت پیاده روی اربعین یک حرکت استثنایی در تاریخ بشر است، گفت: ایران باید مرکز نخبگان جهان اسلام و حق جویان باشد.

معتمدی فر با اشاره به ارائه محصولات نانو و سایر تکنولوژی های بوجود آمده دیگربه بازار ، بیان کرد: محصولات نانو را به بازار عرضه کنید تا مردم بدانند این کشور به رشد و بالندگی رسیده است.

وی در خصوص استفاده مسؤولین استانی از ماشین های وارداتی، مطرح کرد: در کشور ما دو شرکت خودرو سازی دارد، چه دلیلی دارد که خودروهای مسؤولین را از خارج وارد کنیم.

امام جمعه میناب با بیان اینکه مسؤولین ما باید الگوی استفاده از محصولات داخلی باشند گفت: وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم مناسب نیست ولی مسؤولان در استان با ماشین‌های خارجی مانور می‌دهند.

معتمدی فر اظهار بیان داشت: اگر مسؤولی جانش در خطر است مردم هم نیز جانشان در خطر است؛ این همه تصادف اتفاق می افتد فقط جان مسئول عزیز است.

وی با بیان اینکه مسؤولان هم رنگ مردم شوند، افزود: بخاطر همین است که رونق تولید در کشور بوجود نمی آید، مسؤولی که باید الگوی استفاده از محصول ایرانی باشد دیگر چه انتظاری داشته باشیم مردم استفاده کنند.

مردم به شایعات توجه نکنند 
امام جمعه میناب در بخش دیگیر از سخنان خود با اشاره به موضوع جابجایی وی از شهرستان میناب عنوان کرد: خبرهای گاه و بی گاه شنیده می‌شود که حکایت از رفتن بنده از این دیار را دارد.

حجت اسلام والمسلین معتمدی فر با توضیح در این باره گفت: در تابستان امسال نامه نگاری های به شورای سیاست گذاری ائمه جمعه انجام دادیم که با توجه به اینکه امسال سال آخر تحصیل فرزندم است و به درس وی لطمه ای وارد نشود تا پایان سال در شهرستان ماندگار باشم.

وی با بیان اینکه با این موضوع موافقت نشده است و قرار است بنده جابجا بشوم اضافه کرد: بنده آمادگی تمام و کمال برای رفتن را دارم.

امام جمعه میناب بایبان بیان اینکه این خطبه خداحافظی نخواهد بود، اضافه کرد: منتظر نظر شورای سیاست گذاری هستم و اخبار موثق را از طریق خود بنده پیگیری کنید و به شایعات فضای مجازی توجه نداشته باشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۱۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان