//
کدخبر: ۲۱۱۳۵۳ //
سردار سرلشکر حسین سلامی:

سرشت سپاه برگرفته از عاشورا است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سرشت و گِل وجودی سپاه از گُل وجود عاشورا ریشه گرفته و سپاه نتیجه عاشورا و عاشورا بزرگترین حادثه جاودانه تاریخ است.

سرشت سپاه برگرفته از عاشورا است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار سرلشکر حسین سلامی روز جمعه در جمع فرماندهان و مسئولان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: عاشورا به ما میگوید با هیچ بهانه ای نباید میدان را ترک کردچراکه اگر کسی لباس جهاد را از تن در کند خداوند لباس ذلت را بر او می پوشاند.

وی بیان کرد: لباس جهاد برای ما شرف، افتخار و فضیلت است و امروز مکلف به دفاع از اسلام، احیای مجد و عظمت اسلام و آزاد کردن مسلمانان از اسارت و بردگی جاهلیت مدرن هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این ملت در یک تاریخ فشرده ۴۰ ساله قدرت گرفته و اسلام در این کشور به حاکمیت رسیده است.

سلامی گفت: اسلام نظامی قدرتمند را تشکیل داد آن هم قدرتی که توانست ابتکار عمل و میدان را از قدرت های بزرگ و به ظاهر قدرتمند دنیا را در تاریخ بگیرد و آن ها را متوقف و دشمنان را افسرده، پژمرده و عاجز کند.

وی ادامه داد: ما منطق غلبه را بر اساس تعالیم پیشوایان بزرگ انقلابمان آموخته ایم هم امام راحل و بعد از آن بیش از ۳۰ سال رهبری، رهبری بزرگ بر منطق وحی و حکمت است.

فرمانده سپاه پاسددران انقلاب اسلامی گفت: این حکمت الهام یافته از کلام الهی، نقطه مرکزی تدبیر انقلاب، ژرف اندیش آگاه و مسلط بر اعماق اندیشه و تفکر دشمنان توانسته است جنگ های چند بعدی دشمنان را با معنای شکست تفسیر کند.

وی اظهار کرد: تحریم اقتصادی نتواسته است ملت ما را از ادامه جهاد بزرگ خود باز دارد، همه مردم به صحنه آمده اند و کشورمان را قتلگاه سیاست های اقتصادی دشمن کرده اند.

سلامی تاکید کرد: هیچ یک از شهر های ما چهره شهرهای یک کشور تحریم شده را ندارد و هیچ جای این کشور نمایان گر یک کشور تحریم شده جهانی نیست.

وی در ارتباط با استان بوشهر نیز گفت: بوشهر سرزمین بیرق دار جهاد با استعمار است و تاریخ و حال این سرزمین به یکدیگر متصل است.

سلامی افزود: تاریخ این سرزمین شاهد دفن شدن رویاهای استعمارگران است و هنوز گورستان انگلیسی ها در شهر دیده می شود.

وی بیان کرد: دست های آمریکایی ها در اینجا بالا رفته و مردانی که در این دیار هستند شکست دادن دشمن را هنرمندانه می دانند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان