//
کدخبر: ۲۰۶۲۴۰ //

معاون سیاسی وزیر کشور: وحدت و انسجام ملی تنها راه گذر از شرایط سخت است

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: گذر از شرایط فعلی و مقاومت در برابر ظلم,‌های آشکار و اقدامات غیرقانونی آمریکا جز با اتحاد و وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی ممکن نیست که جلوه‌های بارز و ارزشمندی از آن را در اتحاد میان همه اقوام کشور شاهدیم.

معاون سیاسی وزیر کشور: وحدت و انسجام ملی تنها راه گذر از شرایط سخت است
به گزارش فرتاک نیوز،

در جریان یازدهمین سفر استانی معاونت سیاسی وزارت کشور که به میزبانی استان گلستان در حال انجام است, جمال عرف در مراسم باشکوه عید سعید قربان در عیدگاه مرکزی اهل تسنن شهرستان آق قلا حضور یافت و علاوه بر به جای آوردن نماز عید، در جمع اهل تسنن شهرستان سخنرانی کردند.

​عرف با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه اقوام مختلف و متنوع در کشور, ایران را به یک فرش ایرانی زیبا و چشم نواز شبیه دانست که اقوام و اقلیت های گوناگون، هم چون تار و پود این فرش به آن زیبایی و قوام و هویت بخشیده اند و کل پیکره ای به نام ایران را پدید آورده اند.

معاون سیاسی وزارت کشور با ابراز خوشحالی و مسرت بابت حضور در مراسم عبادی _ آیینی و باشکوه عید سعید قربان در جمع اهل تسنن شهرستان آق قلا، ضمن ابلاغ سلام ویژه ریاست جمهور و وزیر کشور, برگزاری مراسمی با این شکوه و شور را نشانه ای از وحدت کلمه و همدلی عمیق در میان آحاد مردم دانست که سالیان سال است عامل مقوم همبستگی و انسجام ملی در کشور به شمار می آید.

رییس ستاد انتخابات کشور هم چنین  با اشاره به این که سال ۱۳۹۸ با یک امتحان بزرگ الهی یعنی سیل آغاز گردید و این امتحان نیز از استان گلستان شروع شد، تاکید کرد: از ابتدای وقوع این شرایط، کل نظام از رهبری معظم انقلاب تا تمامی قوای مسلح و دستگاه های حاکمیتی و کل ارکان دولت، همه توان خود را گذاشته اند تا علاوه بر خسارت های وارده به استان در جریان سیل، روند بازسازی مناطق و حمایت های لازم برای عادی شدن روند زندگی و تولید هم با قوت و قدرت پیگیری و انجام شود.

وی افزود: در این میان لازم است به شکل ویژه از صبر و شکیبایی مردم عزیز و نجیب استان گلستان در برابر مشکلات و مرارت های ناشی از سیل سپاسگزاری شود و به همراهی و همکاری آنان با مسوولان برای جبران لطمات وارده ارج نهاده شود.

عرف با اشاره به این نکته که همه ما با ظلم های آشکار و اقدامات غیر قانونی آمریکا علیه نظام و مردم شریف ایران مواجهیم، تاکید کرد: گذر از این شرایط و مقاومت در برابر این ظلم، جز با اتحاد و وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی ممکن نیست که جلوه های بارز و ارزشمندی از آن را در اتحاد میان همه اقوام کشور شاهدیم و بی تردید با اتخاذ سیاست اقتصاد مقاومتی و استراتژی مقاومت فعال, امریکا باز هم در برابر عزم جدی آحاد مردم ایران شکست خواهد خورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۲۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان