//
کدخبر: ۲۰۲۶۷۹ //

علت مرگ مسعود رجوی اعلام شد

احتمالا علت مرگ رجوی بیماری جنسی است چون او به ایدز دچار بود. او به نگاه نفرت انگیزی که به زنان داشت همه ی اعضای شوارای مرکزی سازمان را از بین زنان انتخاب می کرد.

علت مرگ مسعود رجوی اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 عباس سلیمی‌نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، در واکنش به تایید خبر مرگ مسعود رجوی گفت: رجوی یکی از تجارب بسیار پراهمیت ایران است که حتماً باید مورد مطالعه و پژوهش دقیق قرار گیرد.

  تایید خبر مرگ مسعود رجوی، رهبر گروهک تروریستی منافقین به عنوان یکی از چهره‌های مرموز و خطرناک تاریخ انقلاب بهانه گفت‌وگوی با عباس سلیمی‌نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران است. سلیمی نمین تاکید می‌کند که بارزه‌های شخصیتی رجوی باید مورد مطالعه قرار گیرد تا از تکرار چنین پدیده‌هایی جلوگیری شود.

مرموز بودن رجوی ریشه در چه دلیل یا دلیل‌هایی داشت؟

در واقع رجوی از جهات مختلف قابل بررسی است. از جهت اعتقاد به دموکراسی، از جهت توجه نشان دادن به مردم و از جهت شکستن همه باورها؛ این‌ها مسائلی است که حتماً باید مورد مطالعه قرار گیرد. آن‌هایی که قبل از انقلاب را درک کرده‌اند، رجوی را در اوج ادعا‌هایی می‌بینند که یک انسان متعالی می‌تواند از آن‌ها برخوردار باشد.

به لحاظ دشمن‌شناسی خودش را قوی‌ترین جریان ضدآمریکا می‌دانست و از جهت دموکراسی ادعای پایبندی به حقوق ملت داشت و همچنین از جهت حکومتداری خود را در قله می‌دید.

چه شد با وجود چنین ادعا‌هایی رویکرد کاملاً سوال‌برانگیزی را در دستور کار خود قرار دادند؟

قدرت‌طلبی محض چهره‌ای غیرقابل باور از آن‌ها ساخت که این باید برای همه درس عبرت باشد. مسعود رجوی شیطانی‌ترین موجودی بود که جلد انسان‌نما داشت. یعنی او تشکیلاتی آهنی ایجاد کرد که اراده انسان‌ها را در هم شکست و آن‌ها را به یک روبات تبدیل ساخت. شاید برای جوانان الان خیلی عجیب باشد که فردی عضو سازمان باشد و جرات نداشته باشد بپرسد رجوی‌ای که بت سازمان است کجاست و اصلاً زنده است یا مرده؟

حتی زمانی که مسئول دستگاه اطلاعات سازمان عربستان رجوی را مرحوم می‌خواند، کسی نمی‌تواند به خودش اجازه دهد که از زنده بودن یا مرده بودن رجوی سوال کند، چه برسد به اینکه چرا اطلاعات یک فرد عربستانی بیشتر از ماست؛ این نشان می‌دهد تشکیلات مجاهدین تشکیلاتی عجیب و غریب است که اعضایش حق انتخاب، به جای خود، حتی حق سوال درباره زنده بودن یا مرده بودن رئیس‌شان را ندارند.

رجوی بیمار جنسی بود

به طوری که وقتی آقای هادی شمس حائری، یکی اعضای سازمان، ایرادی جزئی به یکی از تصمیم‌ها می‌گیرد، ۱۰ سال زندانی می‌شود.

رجوی همچنین به بیماری جنسی مبتلا بود و احتمالش زیاد است که علت مرگش هم همین باشد. او به دلیل نگاه مشمئزکننده‌ای که به زنان داشت، همه اعضای شورای مرکزی سازمان را از بین زنان انتخاب می‌کرد که در خاطرات بعضی از آن‌ها آمده است به ما اطلاع می‌دادند که مثلاً امشب باید خود را در اختیار رجوی قرار دهیم. طبیعتاً جنون جنسی چند سال ادامه می‌یابد و بعد‌ها فرد را به انواع و اقسام بیماری‌ها مبتلا می‌کند.

برخورد‌هایی که با اعضای سازمان می‌شد هم حاوی نکته‌های قابل تاملی است. مثل ممنوعیت ازدواج!

یکی از شیطانی‌ترین ویژگی‌های رجوی این بود که شخصیت و روح انسان‌ها را خرد می‌کرد. حتی فرزندان اعضا را به اروپا می‌فرستادند تا هر آنچه علقه بین زن و مردم یا پدر و مادر با فرزند وجود دارد از بین ببرند. حتی همسران انگشتر یا شال‌گردنی را هم که به یکدیگر هدیه داده بودند به سازمان تحویل می‌دادند. شرح این شرایط نشان می‌دهد رجوی باید به عنوان پروژه بسیار سنگین مورد مطالعه قرار گیرد تا معلوم شود انسان‌ها برای رسیدن به قدرت تا چه حد می‌توانند کثیف باشند.

می‌توان گفت: سازمان مجاهدین پدیده‌ای پیچیده بود؟

حتماً. آن‌ها رفتند و با صدامی که به ایران حمله‌ور شده بود دست در دست شدند و همچنین انسان‌های زیادی را ترور فیزیکی و یا ترور شخصیتی کردند تا بتوانند به هدف شوم خود برسند. اعضای سازمان در درون‌شان همه چیز را از دست داده بودند و با اینکه خائنانه‌ترین رفتار‌ها را علیه ایران و ایرانی انجام می‌دادند، حس‌شان تحریک نمی‌شد.

مسعود رجوی همچنین تبحر خاصی در شعار دادن داشت. اما وقتی قدرت ایجاد تشکیلات آهنین را پیدا کرد، معلوم شد چه فلاکتی برای اعضای خود به وجود آورده است. حتی آن‌ها را در اختیار استخبارات عراق قرار می‌داد که مورد تجاوز قرار بگیرند تا با شخصیتی کاملاً درهم‌ریخته در سازمان فعالیت کنند. البته رجوی علاوه بر ترورها، انسان‌های دیگری را با شیوه‌های شیطانی نابود کرد؛ بنابراین رجوی هم باید پاسخگوی جنایاتی نظیر ترور مردم عادی می‌شد و هم پاسخگوی نیرو‌هایی که آن‌ها را به انسان‌هایی پوچ تبدیل کرد که از هر تروری حتماً بدتر است.

مسعود رجوی کاریزما داشت؟

اصلاً و ابداً. در کتاب خاطرات آقای لطف‌الله میثمی آمده است در انتخابات داخلی زندان که برای مشخص شدن رئیس سازمان برگزار شده بود، فقط خودش به خودش رای داده بود و از آن روز به بعد تصمیم گرفت در فعالیت‌هایش پدیده‌ای به نام انتخابات را اصلاً نیاورد. انسانی که کاریزما دارد دلیلی ندارد به شیوه‌های شیطانی تن بدهد تا بتواند هدف‌هایی را که برای خودش ترسیم کرده محقق کند.

او فردی خودخواه بود. جالب است که با چنین رفتار‌هایی و در شرایطی که حقوق مردم که هیچ، حقوق اعضای شورای مرکزی خودشان را هیچ‌وپوچ می‌پنداشتند، خود را نسبت به امام (ره) برای حکومتداری محقق‌تر می‌دیدند.

تجربه رجوی نشان می‌دهد تشکیلات حزبی حق اسیر کردن انسان‌ها را ندارد.

 مسعود رجوی که به دلیل بی‌بندوباری اخلاقی در محافل غربی فردی شناخته شده بود، به دلیل ابتلا به بیماری ایدز جان سپرد.

این گزارش حاکی است که پزشکان آمریکایی در دانشگاه جان هاپکینز ۴ سال قبل متوجه ابتلای رجوی به بیماری ایدز شدند.

ایدز دلیل مرگ مسعود رجوی

البته "ترکی فیصل" رئیس سازمان اطلاعات سعودی نخستین کسی بود که در جریان کنفرانس اخیر منافقین در پاریس، از مرگ مسعود رجوی پرده برداشت.

بر اساس گزارش سازمان اطلاعات خارجی فرانسه، مسعود رجوی به ارتباط غیراخلاقی با زنان اعتیاد پیدا کرده بود و با بسیاری از زنان گروهک منافقین رابطه داشت.

گروهک تروریستی منافقین که در دوران رژیم بعث به صورت مستقیم از حمایت صدام دیکتاتور معدوم عراق و همچنین برخی کشور‌های غربی و همپیمانان آن‌ها برخوردار بود، به جنایت‌های بسیاری علیه مردم ایران و عراق دست زده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۶۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان