//
کدخبر: ۲۰۰۰۵۱ //

پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه برای درگذشت آیت اللّه سیدمحمدحسینی شاهرودی

رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی از فقهای برجسته حوزه علمیه نجف را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه برای درگذشت آیت اللّه سیدمحمدحسینی شاهرودی
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش روز سه شنبه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیام خود آورده است: خبر درگذشت آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی طاب ثراه، از فقهای برجسته حوزه علمیه موجب تأثر گردید.

در این پیام آمده است: ارتحال این فقیه ربانی که عمر شریفش را در راستای ترویج معارف اهل بیت (علیهم السلام) و تربیت طلاب علوم دینی مصروف داشت را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه های علمیه قم و نجف، شاگردان آن مرحوم و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن فقید سعید و پدر بزرگوارشان مرجع عالیقدر جهان تشیع غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

آیت الله العظمی سید محمد شاهرودی از مراجع گرانقدر شیعی و فرزند آیت الله العظمی سید محمود شاهرودی و صاحب تالیفاتی، چون رساله توضیح المسائل، توضیح مناسک حج، دروس فی احکام النساء و ذخیرة المؤمنین لیوم الدین بعد از ظهر یکشنبه در بیمارستان پیامبران تهران دار فانی را وداع گفت.

آیت الله العظمی شاهرودی متولد سال ۱۳۰۴ در نجف و فرزند مرجع عالیقدر جهان تشیع مرحوم آیت الله العظمی سید محمود شاهرودی بود که در سن ۹۴ سالگی دار فانی را وداع گفت.

این عالم بزرگوار در سن ۳۹ سالگی خارج فقه و اصول تدریس را در نجف تدریس می‌کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۰۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان