//
کدخبر: ۱۹۸۸۷۵ //

فرمانده نیروی زمینی ارتش: طومار متجاوزان را در هم می‌پیچیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ایران توانسته معادلات دشمنان را بر هم بزند، گفت: اجازه ورود هیچ متجاوزی را به مرزهای ایران نخواهیم داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش: طومار متجاوزان را در هم می‌پیچیم
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرسرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه مراسم رونمایی از یادداشت تجلیل رهبر معظم انقلاب درباره کتاب زندگی‌نامه شهید مجتبی ذوالفقار نسب و سایر شهدای مدافع حرم ارتش، گفت: دشمن ما طی سال‌های گذشته همواره از آنچه در توان داشته علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده و کوتاه نیامده، امروز هم تمام قابلیت‌هایش را به کار برده که مسیر انقلاب ما را به زعم خود دستخوش انحراف کند ولی زهی خیال باطل.

وی افزود: ما به درجه‌ای از اقتدار رسیده‌ایم که به فضل خدا توانسته‌ایم هندسه قدرت جدیدی را در دنیا بیافرینیم و معادلات آن‌ها را بهم بزنیم. سزای هر تجاوزگر این است که طومارش در هم پیچیده شود. نیروهای مسلح و ارتش نیز در رکاب ولی امر مسلمین آماده‌اند در هوا، دریا و زمین از کیان انقلاب دفاع کنند. ما اجازه ورود هیچ متجاوزی در هیچ مقیاسی را به هوا، خاک، زمین، دریا و زیر دریا نخواهیم داد.

حیدری با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در همه صحنه‌های اقتدار نظام دستی بر آتش داشته، گفت: در بحث دفاع از حریم آل‌الله شهدای مدافع حرم نیروی زمینی بر تارک آسمان کشور اسلامی ما می‌درخشند.

وی اضافه کرد: خانواده محترم شهدای مدافع حرم در شرف‌یابی به محضر نورانی ولی‌امر مسلمین در یک فضای صمیمی و پدرانه چهره نورانی ایشان را زیارت کردند. در این دیدار کتابی در رثای شهدای مدافع حرم و خصوصاً شهید سرهنگ ذوالفقار نسب نوشته شده بود که فرزند این شهید از رهبر معظم انقلاب خواست یادداشتی بر این کتاب بنویسد و ایشان هم در همان مجلس نیروی زمینی، نیروهای مسلح و خانواده شهید را مورد لطف قرار دادند و جملات زیبایی در رثای شهدای مدافع حرم با اشاره به این شهید بزرگوار مرقوم کردند که امروز در محضر خانواده این شهیدان از این یادداشت رونمایی شد و سند نورانی دیگری بر عشق و ارادت رهبری به نیروی زمینی به اسناد ما اضافه شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۸۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان