//
کدخبر: ۱۹۲۵۷۹ //

رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر: مبادا سیل‌زدگان فراموش شوند/ معامله قرن خیانت بزرگ به اسلام است

رهبر انقلاب پس از اقامه نماز عید فطر مصلی امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه معامله قرن خیانت بزرگ به اسلام است فرمودند معامله قرن هرگز پا نخواهد گرفت.

رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر: مبادا سیل‌زدگان فراموش شوند/ معامله قرن خیانت بزرگ به اسلام است
به گزارش فرتاک نیوز،

 بیانات رهبر انقلاب پس از قرائت نماز عید فطر مصلی امام خمینی (ره) آغاز شد.

رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر فرمودند: در عظمت این روز همین بس که در نمازی که امروز خواندیم بارهای خدا را به حق این روز قسم می دهیم.

ایشان تصریح کردند: از مردم ایران بخاطر حضور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان تشکر قلبی می‌کنم؛ شاید برخی درک نکنند حضور مردم در اینگونه راهپیمایی‌ها چقدر در اراده‌ها و محاسبات دشمنان اثر می‌گذارد.  همچنین لازم می‌دانم درود و رحمت الهی را برای شهدای واقعه ۱۵ خرداد طلب کنم.

رهبر انقلاب فرمودند: امسال دانش آموزان ما با وجود امتحانات روزه خود را گرفتند.

ایشان اظهار داشتند: روی دیگر ماه رمضان اقبال عمومی برای مشارکت در خدمت رسانی به هم‌نوعان خود بود. مردم میلیاردها برای افطاری ساده کمک کردند. کمک به سیل زدگان نیز چشم گیر بود. اینها عادات اسلامی مبارکی است که رو به افزایش است.

معظم له خاطرنشان کردند: حضور مردم در مراسمات مذهبی در ایام ماه رمضان نعمت و ذخیره معنوی کشور است.

ایشان اظهار داشتند: مبادا سیل زده‌ها را فراموش کنید، مسئولان باید همچنان درباره رسیدگی به سیل زدگان نقاط مختلف کشور تمام همت خود را به‌کار گیرند ضمن اینکه باید با جدیت مشکلات مردم سیل زده را پیگیری کرد.

معظم له افزودند: مسئله فلسطین این روزها جزو مسائل درجه یک دنیای اسلام است خیانت برخی کشورها موجب شده صریحا علیه فلسطین خیانت کنند.

رهبر انقلاب اظهار داشتند: اجلاس بحرین که آمریکایی‌ها قرار است برگزار کنند اما بحرینی‌ها با ضعف خودشان زمینه ساز برگزاری آن شدند.

مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه معامله قرن خیانت بزرگ به اسلام است فرمودند: معامله قرن هرگز به توفیق الهی پا نخواهد گرفت.

مقام معظم رهبری پیش از بیاناتشان، نماز عید فطر را با حضور مردم مومن به شکرانه یک ماه روزه‌داری و بندگی و عبادت خداوند متعال اقامه کرده بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۵۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان