//
کدخبر: ۱۸۵۵۳۱ //
مقامات صهیونیستی اعتراف کردند

بیانیه ضد ایرانی بولتون با دیکته صهیونیست ها

گزارش اخیر شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی ، باردیگر تاثیرگذاری و نفوذ عوامل سازمان جاسوسی اسراییل ( موساد ) بر مقامات واشنگتن را ، با هدف سیاست «ایران هراسی» آشکار کرد.

بیانیه ضد ایرانی بولتون با دیکته صهیونیست ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 کانال 13 رژیم صهیونیستی با اشاره به اعزام ناو نظامی آمریکا به خاورمیانه گزارش داد: پیش از آنکه ، واشنگتن اعزام ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن را به خاورمیانه اعلام کند ، موساد درباره طرح احتمالی ایران برای حمله به منافع آمریکا در خلیج فارس، به واشنگتن هشدار داده بود.

جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا که به اتخاذ مواضع تند و جنگ طلبانه شهرت دارد ؛ روز گذشته با تکرار اتهاماتی علیه ایران گفت که آمریکا در پاسخ به برخی هشدارها و نشانه های دردسرساز و تنش ساز، ناوگروه رزمی خود را به منطقه خاورمیانه اعزام می کند.

کانال 13 رژیم صهیونیستی در گزارش خود فاش کرد که «میربن شابات» مشاور امنیت ملی این رژیم دو هفته پیش در جلسه ای با بولتون در واشنگتن، درباره طرح احتمالی ایران هشدار داده بود.

مقام های اسراییل گفته اند به نظر می رسد اطلاعاتی که تل آویو یعنی اساسا موساد ( سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی ) جمع کرده بود بخشی از دلایلی باشد که بولتون خبر اعزام ناو هواپیمابر آمریکا به منطقه را اعلام کرد.

براساس این گزارش ، یک مقام رژیم صهیونیستی نیز که به نام او اشاره ای نشده است ؛ بدون ارائه مستنداتی و در راستای سیاست های ایران هراسانه نتانیاهو نخست وزیر این رژیم مدعی شد که ایران در حال بررسی اقداماتی علیه منافع آمریکا در خلیج فارس است .

این مقام رژیم صهیونیستی گفت : هنوز برای ما مشخص نیست که ایرانی ها سعی دارند چه کاری انجام دهند.

در همین ارتباط ؛ تارنمای آکسیوس نیز نوشت: در مقطع فعلی، اطلاعات در مورد طرح احتمالی ایران، چندان مشخص نیست. اما برخی گفته اند این تهدید علیه منافع آمریکا در خلیج فارس یا متحدان واشنگتن مانند عربستان و امارات است.

از سوی دیگر درحالیکه عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در تلاشند اعزام ناو آمریکا به منطقه خاورمیانه را با سیاست های ایران هراسانه خود مرتبط سازند ، اما کارشناسان غربی اعزام این ناو را به منطقه ، برنامه ای از قبل تعیین شده دانسته اند، امری که ارتباطی با ایران ندارد.

«ایلان گلدن برگ» مدیر امنیتی خاورمیانه ای مرکز امنیت نوین آمریکا در توییتی در این مورد نوشت: اعزام ناوگروه به سنتکام، اقدام غیرمعمولی نیست و احتمالا اقدامی عادی بوده که از مدت ها قبل برنامه آن چیده شده است.

وی در ادامه این توییت آورد: ادبیات آتش افروزانه بولتون، غیرمعمولی و تحریک آمیز است. حدس من آن است این موضوع فرصتی برای تلاش به منظور ارعاب ایرانی هاست نه چیز بیشتر.

«میکا زنکو» از تحلیلگران آمریکایی در واکنش به این بیانیه در توئیتی نوشت: بهره‌ بردن بولتون از اعزام ناو لینکلن به منطقه، هدفی جز ترساندن ایران نبوده و تهدیدی توخالی و ضعیف است.

وی در این رابطه به گزارش یک ماه گذشته نیروی دریایی آمریکا اشاره کرد که از اعزام این ناو طبق ماموریت عادی خود به منطقه خبر داده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۵۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان