//
کدخبر: ۱۸۲۵۵۶ //
رهبر معظم انقلاب:

دشمنی آمریکایی ها بی جواب نخواهد ماند

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر این که دشمنی آمریکایی ها بی جواب نخواهد ماند، گفتند: تلاش آنها علیه ایران به جایی نمی رسد. ما آن‌قدری که نیاز داریم و خودمان اراده می کنیم، می توانیم نفت خود را صادر کنیم.

دشمنی آمریکایی ها بی جواب نخواهد ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، گزیده‌ای از بیانات امروز- چهارشنبه- حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور به مناسبت هفته‌ کار و کارگر منتشر کرد.

رهبر معظم انقلاب درباره‌ حرکت اخیر آمریکا [برای تحریم فروش نفت ایران]؛ فرمودند: تلاش آنها به جایی نمی رسد. ما آن‌قدری که نیاز داریم و خودمان اراده می کنیم، می توانیم نفت خود را صادر کنیم.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: آمریکایی ها به خیال خودشان راه را مسدود کرده‌اند اما ملت فعال و مسئولین بیدار اگر دامن همت به کمر بزنند بسیاری از بن‌بست‌ها را باز خواهند کرد.

ایشان خاطرنشان کردند: همچنین آمریکایی ها بدانند این دشمنی بی‌جواب نخواهد ماند و پاسخ این دشمنی را خواهند گرفت. ملت ایران ملتی نیست که در مقابل دشمنی آنها ساکت بنشیند.

ایشان خاطرنشان کردند: ثالثاً هرچه ما کمتر وابسته به این شکل از فروش نفت باشیم، قدر میدانیم و این برای ما بهتر است.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: دشمن علیه ملت و انقلاب عظیم و جمهوری اسلامیِ ما، که فریاد عدالت را در جهان سر داده و ملتها را متوجه خود ساخته، بارها اقدام کرده و ناکام شده است.

ایشان همچنین فرمودند: حالا هم پرداخته به مسائل گوناگون اقتصادی و میگویند میخواهیم ملت ایران را به زانو دربیاوریم. اما بدانند ملت ایران در مقابل آنها به زانو درنخواهد آمد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۵۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان