//
کدخبر: ۱۸۱۰۶۷ //

وزیر اطلاعات: تحرکات آمریکا افول آن را آشکار تر می کند

وزیر اطلاعات با صدور پیامی گفت: سردمداران آمریکا متوسل به رفتارها و اعمال نابخردانه شده که این تحرکات، افول ابرقدرتی رو به زوال آنها را آشکارتر می سازد.

وزیر اطلاعات: تحرکات آمریکا افول آن را آشکار تر می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز چهارشنبه بیست و هشتم در این پیام که بمناسبت فرارسیدن عید بزرگ نیمه شعبان و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان صادر شد، گفت: در شرایطی ایام با شکوه بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (ع) را پاس می داریم که سردمداران آمریکای جنایتکار از سر استیصال و سردرگمی حاصل از شکست های پی درپی که با همت بلند مجاهد مردان این دیار به ثمر نشسته است، متوسل به رفتارها و اعمال نابخردانه گردیده و این تحرکات، افول ابرقدرتی رو به زوال آنها را آشکارتر می سازد.
وی افزود: امروز سربازان عرصه ی گمنامی در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، توانمندتر از پیش با ایمان و اراده ی استوار و چشمانی تیزبین، لحظه ای از رصد تحرکات موذیانه و مزورانه ی دشمنان غفلت ننموده و همچنان نویدهای خوشی را برای شما ملت ولایتمدار و انقلابی رقم خواهند زد.
علوی تصریح کرد: فرزندان ملت غیور ایران در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد تا پای جان از ارزش های انقلاب اسلامی و امنیت ملت شریف ایران دفاع نموده و همواره خادم شما ملت شریف و پاسدار راه شهدای عزیز خواهند بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۰۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان