//
کدخبر: ۱۷۱۸۰۲ //

قدردانی رهبران گروه های فلسطینی از ایران

شماری از رهبران گروه‌ های فلسطینی حاضر در سوریه روز دوشنبه با جواد ترکآبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق دیدار و از نقش مهم انقلاب اسلامی در حمایت از آرمان ملت فلسطین قدردانی کردند.

قدردانی رهبران گروه های فلسطینی از ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

سفیر ایران در دمشق امروز در سفارت ایران در سوریه میزبان رهبران شماری از گروه های فلسطینی مقیم دمشق بود. 
در این جلسه، رهبران فلسطینی از موضع ایران در برابر آرمان فلسطین و نقش بسزای انقلاب اسلامی در پشتیبانی واقعی از این آرمان قدرانی کردند. 
در این دیدار دو طرف درباره اهمیت ادامه مبارزه با رژیم صهیونیستی برای آزادسازی فلسطین و بازپس گیری حقوق ملت آن و پایداری مقابل قدرت های استکبای به ویژه پس از تصمیم ظالمانه انگیس علیه حزب الله، گفت و گو کردند. 
«ماهر الطاهر» یکی از رهبران فلسطینی به نقل از «جورج حبش» دبیر کل فقید و بنیانگذار جبهه مردمی آزادی‌ بخش فلسطین گفت که در روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفته بوده که «این پیروزی نقطه تحول راهبردی در مسیر مقاومت و مسئله فلسطین است». 
یکی دیگر از این رهبران فلسطینی حاضر در این جلسه، سخن «احمد الشقیری» رئیس پیشین سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) را تکرار کرد که گفته بود «هر کس برای فلسطین کار کند، (فلسطین نیز) او را در روز قیامت به یاد خواهد آورد و هر کس بدان بدی کند او را در روز قیامت لعنت خواهد کرد و تاریخ هرگز اقداماتی که انقلاب اسلامی ایران برای حمایت از فلسطین انجام را فراموش نمی کند. 
ترکآبادی نیز تاکید کرد که مسئله فلسطین یک مسئله مرکزی و مهم برای مبارزان در جهان است. 
وی همچنین پایداری ملت فلسطین را پیروزی بزرگ و تاریخی این ملت در طول تاریخ مبارزاتش برای بازپس گیری حقش عنوان کرد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۸۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان